Gå til innhold

tomt med melk kl 19-20.. hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg? allerede så tidlig på kvelden som 19-20 er det bare få dråper gutten får i seg. Det er heller ikke produsert mye til kveldsmåltidet. Kan jeg gi mme på ettermiddagsmåltidet og kveldsmåltidet? og fortsatt beholde melken slik at han kan få mm på morgen og formiddag?

Fortsetter under...

Produksjonen øker jo mer han spiser, så hva med å gi han mat oftere? Så får du mer melk til kvelden også. Hvis du har mye melk på dagen, kan du jo pumpe ut noe da som du gir med flaske på kvelden. Men å gi mme går jo selvfølgelig an også, men da får du jo ikke økt produksjonen av mm.

ja, skal forsøke pumpe meg i morgen tidlig, på den tiden jeg tror jeg har mest melk. Han får allerede pupp ganske ofte på dagtid skjønner du, og jeg tror han tømmer brystet helt da oxo. Men på dagtid tar det kortere tid før det er fyllt opp igjen liksom. På kveldstid ser det ut som produksjonen er helt borte.. Men fyller seg iløpet av natten. så nattmåltidet går greit.

jaja. Er det flere enn meg som gir mme på kvelden?

j gir mme i tillegg puppen fordi embla blir ikke fornøyd m kun pupp. Jeg har oxo mest melk på morgen og formiddag, hun får pupp før hver flaske, og er veldig fornøyd m det.. jeg prøvde å pumpe meg, m ga opp fordi jeg fikk ikke til, m siden hun ligger på puppen før flaske så har jeg klart å øke produksjonen.. Dem sier at vi har mest melk før kl 14 på dagen.. og det stemmer m meg ihvertfall, på kvelden blir det kun mest kos m puppen...

E vanli at det bi mindre melk på kveldn... da får di mindre av "tynn"melka som slukk tørsten og meir av den tjukke melka som skal mett langt utover natta...

Mine kjennes også stortsett tom ut på kveldan... ho bi lagt ofte tel da førr å bi førnøyd...

Syns du sku snakk med helsestasjonen før du bynn med mme, sjekk at han legg nok på sæ etc.

Vi gir mme på kvelden, når jeg ikke har klart å pumpe opp nok. Mest fordi jeg har blødende sår fra ene puppen og den andre er ikke helt god den heller. I tillegg til at det er JÆVLIG vondt så virker det ikke som om hun blir helt fornøyd med bare pupp om kvelden.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...