Gå til innhold

Gutten min på tre uker blir skikkleig sint avog til når jeg legger ham til brystet.

Anbefalte innlegg

Jeg har forsatt ikke nok melk, så jeg ammer og gir ham mme etterpå.Men de siste dagene skriker han når han har lagt en stund ved brystet. Noen som vet hvordan jeg skal klare å få ham til å ligge en stund ? Må jo få ammet ofte for å få opp produksjonen.

Fortsetter under...

Hva med å kutte ut mme etter alle måltidene på formiddagen og tidlig på dagen, og kun gi det om kvelden før dere legger dere (eventuelt kutte det helt ut)? Da vil han jo fortere sulten igjen, die oftere og produksjonen din vil øke. Nattamming er også det som vil hjelpe aller mest på produsjonen din, så det er en fordel at han ammer et par ganger i løpet av natta også. Vet ikke om det er noe du kan gjøre for å få han til å ligge lenger av gangen... Tror du bare må la han styre det selv.

Når det er sagt... Jeg hadde nok melk til snuppa, men allikevel søkte hun mye etter puppen. Hun lå og sugde og koste seg, helt til melka kom godt i gang. Da blei hun SINNA! Hun ville bare suge og kose, ikke spise... Dette ga seg da hun fant totten ved 2 mnd'ers alder. Prøvde fram til det å få henne til å bruke smokk, men det var hun ikke spesielt interessert i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...