Gå til innhold

uke 32....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har kynnere som er vooonde?? har født tre unger, og kan nesten sammenlignes med rier helt i start fasen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da..kanskje du skal ringe føden å høre hva de sier?

er 32+3 men har ikke vonde kynnere enda...

Skrevet

ganske sikker på at det bare er vanlig kynnere, har hatt det siden rundt uke 22-23... kan begynne og klure på hvordan kroppene våres klarer en fødsel når en "klager" på kynnere:) hehe, nei kan ikke klage men må si minnene etter di andre fødselene dukker litt opp :)

Skrevet

Jeg er inne i min 36. uke og mine kynnere er vonde nå (tidligere bare ubehagelige). Trodde jeg skulle fø her om dagen, men er jo klar over at dette bare er forsmaken! :) De er også hyppigere enn tidligere.

Skrevet

er i uke 32 og er oxo litt plaget, men det er vel normalt.... av og til varer de lenge og det er vondt...

Skrevet

jeg har myeeeeeeeee kynnere som er kjempe vonde, og føler press nedoover i bekkenet samtidi. Men jeg synes det er vanskelig å bedømme om det er bekkenet som verker og det stråler i korsrygg og fremå¨, eller om det er disse vonde kynnere. Men jeg synes de er mye vondere og annerledes de siste 10 dagene...

Skrevet

godt og høre at andre opplever det samme, for di fleste sier at kynner er ikke vonde. men det er mine. men klage kan jeg ikke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...