Cosima Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Da fikk jeg et tidlig tante besøk og er ute av dansen i denne omgang... Lykke til dere som fremdeles holder stand for oktoberbarn! Vi andre får satse på november:o)
gull-ønske Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Hei Cosima! Uff, trist med tantebesøk. Det er like spennende hver gang, og like skuffende hver gang hun dukker opp. Håper du kan ta en gledes-dans snart, for plutselig en pp er det din tur til å juble! Selv venter jeg besøk til fredag. Har ingen symptomer, bare influensa (så tempen er jo "fin" og høy :-)
martine68 Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Så innmari dumt da Cosima. Fordelen er jo at du kanskje har sluppet å svi av noen tester enda. Bedre med for tidlig tante enn en som dukker opp etter å ha satt for mange spiretanker i hodet på en. Kjemp deg gjennom de første tantedagene så skal du snart se du er begynner å tenke på neste el. trøsteklem fra
Cosima Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2007 Takk Martine og Gull-ønske! Var ikke bare tante som kom, men også influensa, så jeg syntes nok litt synd på meg selv både i går og i dag. Det er vel tiden for influensaen, ser jeg ikke er alene.. Håper det går bedre med deg nå gull-ønske! Synes også det er bedre med tantebesøk før tiden enn etter, det blir billigere både for sinn og pung:) Klem
skifer Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Stakkars deg da,både tante og syk. Får håpe influensaen reiser sammen med tanta slik at du er frisk til EL:) God bedring. Klem
Cosima Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2007 Tusen takk! Nå skal jeg krype under fellen med noe varmt i koppen:) Klem
lykke8:) Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Det er like kjipt med tante besøk. Det er lov å deppe litt og synes synd på seg selv et par dager. Spesiellt når man er syk på toppen av det hele. Men vi får satse friskt neste måned. Jeg blir med i novemberklubben!!!
Ine:) Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Det var leit å høre! Vi får satse på at vi begge kommer sterkere tilbake i november, og på fredag skal det skåles i rødvin! Klem fra
*BLÅFUGL* Skrevet 31. januar 2007 #9 Skrevet 31. januar 2007 Uff så kjipt, Cosima. TR og influensa samtidig kan slå ut noen og enhver.. Håper at du fort friskner til, og at det blir full klaff i februar- vi begynner å bli en betydelig gjeng som satser stort denne mnd. ! God bedring- februar blir måneden, skal du se :-))
maritmora Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Uff så kjedelig, Cosima. Også syk oppå det hele...Egentlig greit å bli bli ferdig med begge deler på en gang, så har du virkelig grunn til å ligge på sofaen og synes synd i deg selv. Bli frisk-klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå