Gå til innhold

Til dere med urolige barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pratet med helsesøster da frøkna har forandret adferd og blitt veldig tøysete og urolig i det siste.. Hun sa dette er vanlig når vi går og brygger på mensen. Da produserer vi masse hormoner som barna får gjennom melka. Ser dette godt i huden dems også. Får gjerne endel nupper i ansiktet. Ville bare fortelle dette videre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å. det var jo litt interessant da! snuppa her er veldig rolig hun altså,så det er ikke det, men de siste dagene har hun vært litt "tøysete"...Samtidig har hun begynt å få de prikkene i fjeset igjen OG jeg kjenner noen velkjente murringer i underlivet...Hmmmm ,,,,,

Skrevet

Å! Mini har fått noen "kviser"/ melkeutslett og de siste dagene har hun vært veldig urolig om kvelden. Blir liksom aldri fornøyd. Og jeg hadde plutselig litt utflod/blod her igjen forige dagen. Kanskje jeg brygger på mensen... men er ikke det jævlig tidlig da?

Skrevet

desverre er det helt vanlig.... Fått det like tidlig alle tre gangene jeg..

Skrevet

Amalie er oxo sånn tøysete og urolig... jeg fikk mensen tilbake forrige uke.. kjempe morro..hehe... men jeg ammer ikke da, så det kan kanskje ikke være derfor da?

Skrevet

men æ vil ikke ha mensen enda.....:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...