kruta78 Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 6 mnd, er det på tide å slutte å koke vannet? De har vel godt av litt bakterier?
*toppris* Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 ja de sier så.. 6mnds alderen, da er de mer utviklet og tåler mer:)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Vi koker ikke alt lenger. Snuppa er 5 mnd. Har alltid hatt veldig bra vannkvalitet her hvor vi bor, aldri noe urent i vannet.
firemerkersmør Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Jeg vil fortsette til rundt året. Kan være skummelt. Husk hva som skjedde i Bergen
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Guttungen min er 4 måneder. Jeg bestemte meg for å kutte ut kokinga for et par dager siden, fordi han putter altmulig i munnen likevel, men så leste jeg en artikkel hvor det stod at ca halvparten av vannrørene i osloområdet slipper inn kloakk. (de hadde visst hastverk med nesten alle rør lagt før 1970) så jeg ombestemte meg..Det er sikkert trygt, men æsj for en ekkel tanke..
Bea-79 Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Når de begynner å ta leker i munn rundt 3-4mnd er det ikke vits å koke mer.. Bruk bare kaldt vann!!
firemerkersmør Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 Leker de putter i munnen har mye mindre bakterier enn vannet kan ha. Vanligvis vil det gå bra, men hvis det skjer noe feil kan det bli store mengder bakterier i vannet. Synes det er rart at folk her som er så hysteriske for biler som spontananntenner (sikkert ikke samme menneskene men...) ikke husker Bergen. Kan jo også se litt mot Gilde saken selv om det blir noe litt annet. Ikke meningen å provosere (noe jeg sikkert gjør) men synes dette er veldig viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå