Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har et par spørsmål før jeg kjøper vognen fra Nederland. Har noen råd om valg av farge på vognen? Har bare sett fargen på nettet, litt vanskelig å bestemme seg. Jeg står mellom den berse og den som ser litt grønn ut (kaki).

Allværstrekket er det som er svart med hull i? og det er helt vanntett?

Kan noen svare meg på hvis man bestiller joggster III og ekstra svingbart hjul. Vil vognen være helt maken til twist når man har svinghjulet på? Hvis det er samme vogn og samme pris for de hvorfor velger ikke flere nr. III og får et ekstra hjul?

Veldig takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare deg på alt. Men jeg vet at det ekstra svingbare hjulet til joggster III er et dobbelt hjul og at det er mindre enn det svingbare hjulet til twisten. Det blir derfor ikke helt likt. Da jeg snakket med en representant for TFK her i Norge, sa hun at hvis man skulle kjøre mye i skog og mark anbefalte hun joggster III fordi mekanismen til å låse framhjulet på twisten kunne bli slått i stykker av kvister, steiner ol.

Skrevet

Fargene er:

sand

Kaki

Knallgrønn

blå

Marine

Sort

Rosa

Det svivelhjulet til Joggster lll er mye minde enn hjulet til Twisten, og er mer beregnet som shoppinghjul. duger kjempebra på bar asfalt eller på kjøpesenter, men er helt umulig på snø... Men der er riktig som Turbo29 sier, at hjulet til Twisten kan fort bli ødelagt i skogen... Da er det best med Joggster lll....

Skrevet

Allværstrekket er vel ikke heeeeelt vanntett... Da vil jeg heller anbefale regntrekket som er kun av plastik... Allværstrekket er mer som beskyttelse mot snø og vind...

Skrevet

Jeg bor i Bergen og bruker det allværstrekket, det er så tett så.

Skrevet

Selv pøsende regnvær og vogna står ute i 2 timer...?

Skrevet

Da har jeg akkurat kommet inn etter en lang tur i øsende regnevær OG hagel.

Og den er fremdeles tett, tett og tett.

Om den tåler å stå ute i 2 timer gjør den sikkert også, men det er noe jeg selv ikke har tenkt å teste.

Skrevet

Lurer også på fargene.

Den som kalles "khaki" ser jo ganske så militærgrønn ut på bildene på babyjungle.nl, er den det i virkeligheten?

Det hadde jo vært en passe farge for en ut-på-tur-vogn...

Skrevet

Kaki er 3 forskjellige grønnfarger... sittedelen er mørkegrønn og ellers er vognen to lysere grønnfarger...

Skrevet

Men har noen sett den røde?

Liker så godt quinny sin rødfarge, men er TFK sin litt skarpere? Og ikke så fin?

Skrevet

Jeg synes den røde er veldig fin! Den heller vel bittebittebitte litt mer mot orange enn Quinny...

Skrevet

Jeg har en rød tvinner twist og er kjempefornøyd med fargevalget. Klar litt knall rød og jeg synes den er mye finere enn på Quinny-vognene. Ettersom stoffet i TFK er mye blankere så gir det også en opplevelse av en mer knallfarge.

Skrevet

Selv har jeg rosa;) Får endel blikk og kommentarer på den, både positive og de litt mer skeptiske. Superbra vogn!!

Skrevet

Khaki er ikke 3 grønnfarger. Den er sort med khaki farge. Har sett den jeg, og den er kjempe tøff !!

Skrevet

Da har du ikke sett nøye nok! Jeg jobber i butikk hvor disse vognene blir solgt, og sittedelen er i mørk grønn (selve "puta" og ryggstøtten) og resten av vogna er i to litt glinsende lysere grønn farger!

Det er litt sort på den, men det er på disse små lommene på sidene...

(jeg synes ikke den vogna er noe pen, men det er min mening...)

Skrevet

Hehe! Tøff du! Hadde aldri turt å kjøpe rosa vogn! Rosa bag om jeg skulle få jente, men ikke hele vogna! Hehe! ;-)

Skrevet

Riktig det du sier ang fargen khaki, men den er kjempe fin. Jeg har den selv og syns det er en behagelig farge og veldig fin til gutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...