Mamma til M07 & M09 Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Har vært på kontroll i dag og legen ville forsøke å lytte etter fosterlyden. Etter å ha forklart at det ikke er spesielt stor sannsynlighet, siden jeg bare er 13+2 i dag, fant han den i dag! Jippi. Min kjære sa så fint at eg ikke bare smilte fra øre til øre, men at smilet nesten gikk rundt... hihi. Er helt i himmelen i dag. Legen prøvde i uke 9 og, men da fant han ingenting. Klem fra en som er så glad!
Nusse_83 Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 så koselig å høre, jeg skal til jordmor om en uke og håper hun kan høre noe da. er kjempespent.. er 14+4
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 så heldig du er da...legen min prøvde ikke og finne fosterlyden får rundt uke 20 til meg.Det er en herlig følelse og få høre det.Gleder meg til i morgen,for da skal jeg til legen og da får jeg høre den...jippi
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 så kjekt da.. finnes ikke finere lyd når man hører at der er liv i knøttet! Jeg går å smiler nesten hele tiden, for nå kjenner jeg spark ifra lillegutten flere ganger hver dag. Hehe, ikke rart man sier at mange gravide stråler:) Så du har bare å glede deg til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå