#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Legger inn et eget innlegg her.Svarte deg under den lange tråden din,men er ikke sikkert at du leser det svaret.Du hadde problemer med og spå/se på meg.Har i grunnen ingen uløste problermer.Tenker litt på en eks,men det blir mindre og mindre.Har det jo veldig godt med min samboer og har hatt det i noen går no.Ellers så er jeg litt sliten,men ikke så veldig.Jobber fullt enda og er 27+1 nå. Ser du noe annet? Født 28.04.82
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Hei igjen, jeg får opp tallet 3 nå, men jeg ser som sagt mye tretthet og slitenhet, hmm !
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 kan du se om du ser kjønnet.Og om jeg får tvillinger neste gang?Er litt trett men er en person som trenger mye søvn. Takk for at du tar deg tid.Ser at du har stor på gang her.
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Jeg får frem en jente, en liten jente. Ser ingen gutter hos deg, men jeg kan jo ta feil Det blir nok jente neste gang også etter det jeg ser
#Aurora har tre gutter# Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2007 Okey,har blitt spådd tvillinger neste gang skjønner du.Derfor lurte jeg.Ser du noe bryllup på meg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå