Gå til innhold

September: Hei, hei - tror kanskje jeg hører til her jeg.....


Stratos med 3 barn

Anbefalte innlegg

Hadde termin i august, men han lot vente på seg helt til september.... Føler meg litt med både her og både der, men det blir vel mest riktig å være her :)

 

Ja, guttungen min er snart 5 mnd da. Han er veldig fremme med 2 tenner, drikker selv av flaske, sitter (med støtte) rett som en stokk i ryggen, tar på alt han kan få tak i.... osv

MEN så er han litt lat også da! Han ruller ikke noe særlig enda blant annet :) Kan telles på en hånd.

 

Hvordan er det med deres små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

velkommen...

 

her er gullet født 0109 kl1611... ruller alle veier men liker ikke ligge på magen. ingen tenner enda, bare kløing og sutring...;) så venter i spenning... sitter med støtte, men ustabilt da, hehe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann =0)

 

han her kom 8 sept.to uker før termin.lat som dagen er lang...=)

var lenge veldig slapp,men er kommet seg da.

ruller halt om på sidene,tar etter ting(babygym),hermer etter,ler,goggler,rulla fra mage til rygg,men har slutta med det.vil ikke ligge på magen....eh....står ikke helt,veldig knekk i beina innimellom.men springer!!! hopper ikke så mye,men springer,hehe.to trommestikker..urokråke på gulvet.spenner seg litt opp,så får han tak i det han ikke skal....å ikke har han fått tenner heller,men di er i anmars.

har lest litt om andre unger,så jeg tror han er litt sen.men det nyter jeg mens jeg kan =0) men smilende og blid stort sett hele dagen =0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen..

 

Min kom 23 sept, skulle kommet den 1, så tydeligvis en liten som har goood tid... Han er veldig rolig og snill med godt sovehjerte og veldig glad i mat. Ruller kun over på side fra mageleie. Meget rak i ryggen min og, liker å stå oppreist (må selvsagt holde han da balansen ikke er på plass). Liker ikke å ligge på mage, men går greit å ligge på rygg og leke med babygym..

For det meste smilende, blid og veldig pratsom:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jenta vår er 4,5mnd og veldig aktiv for tiden!! (hehe) Ruller seg både fra rygg til mage og omvendt! Virker som det snart er tenner på tur her også,klør og sutrer en del...Og absolutt alt hun får tak i skal rett i munnen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...