Gå til innhold

Noen som har tips ang mye skriking?


Rosaglede

Anbefalte innlegg

Har gitt han sukkervann..men varer ikke så lenge av gangen..

Noen andre tips..

Ikke kjekt å se at han har det så vondt i magen..

Begynner på samme tid hver kveld..så tror ikke at det er sammenheng med hva jeg spiser..

Forsiktig med kål,løk og slike ting...

 

TRenger sårt tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger også hjelp på dette området. Mi tulle får mme da. Ser også at hun tydelig har vondt i magen, og fiser masse. Vet ikke hva jeg heller skal gjøre for å hjelpe henne. Har du prøvd miniform?Lurer på om jeg skal prøve det en gang til, på tross av advarslene om det her inne.

Eller prøve sukkervann, el bytte mme?

 

Off ikke lett dette her baby24, får helt vondt av dem jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøste klem til dere alle fire :o)

 

Jeg har dessverre bare et tips til working girl. Åssen mme bruker du? Jeg gir også snuppa bare mme, og vi prøvde Collett og da skrek hun som bare det, så gikk vi over til nan igjen og da ble hun fornøyd! Er en nan på apoteket som skal være veldig fin. Nan HA1 eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Prøvd collett, men hun fikk vondt imagen av den. Har brukt nan i 3uker nå, men de siste dagene har hun hatt vondt imagen. Burde gjerne prøve apoteket sin nan da?!

 

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha prøvd den på apoteket.. Hvis ikke den hjelper så er det en som er økologisk som man får kjøpt på ica eller coop som heter Hipp.. Et lite tips til gitt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd kiropraktor?? Vært der med gutten min i dag, og han forklarte hvordan ryggen og sånn fungerte på mage og sånne ting... uff, høres veldig klønete ut når jeg skriver det, men når han forklarte det så er det kjempe logisk..:) Gutten her var både stiv i nakken og ryggen, så ser faktisk beding bra nå altså.... Også når han holdt på, så lå jeg på ryggen med lillevenn oppå meg, med magen ned mens han trykkte...og selv om han skreik mye, så merket jeg på slutten at han ble helt rolig og avslappet...:D Verdt et forsøk...;) Selv om du ikke får lettning i dag...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg slutta å spise sjokolade og ikke drikker melk lenger er d slutt m skriking her... Og d er deilig!! Embla begynte oxo å skrike rundt samme tid hver kveld, slitsomt!!

 

Hvis du gir mme så bruk malt ekstrakt!!! D regulerer magen, funker kjempe fint her, 1 liten teskje blandes ut i melka, hun får d 2 ganger om dagen..

 

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker den på apotektet, men syns de siste dagene at hun har begynt å gulpe såå mye... oxo mer skriking pga vondt i magen tror vi... noen som har erfaringer med småfolk mme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...