polarn & pyrene Skrevet 30. januar 2007 #1 Del Skrevet 30. januar 2007 I dag har jeg vasket, vasket og atter vasket. Plukket ned julegardinene, vasket vinduer og resten av kjøkkenet. Var lei av gardinene så jeg reiste å kjøpte nye. Så nå er det byttet stil på kjøkkene. Fint ble det. På ettermiddagen henntet jeg Siri og vi tok en liten tur på McDonald's å spiste litt mat. På kvelden var vi i svømmehallen og badet hele familien. Så i dga har vi hatt en kjempe fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 30. januar 2007 #2 Del Skrevet 30. januar 2007 Ja du har grunn til å klappe deg på skulderen i dag! Her i huset ser det ikke ut for tia, skulle gjerne hatt litt husarbeidlyst! Hadde tanker om å spise på McD i dag jeg også, var så sliten etter jobb, men det ble pølser og lompe. Da slapp jeg hvertfall å vente på maten.. hehe.. hadde ganske lavt blodsukker etter jobb i dag, en kort-kort lunte. Kan ikke du sende over til vaske-vindu-vaske-hus- støv til meg også!JEg kan virkelig trenge det;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hege_d Skrevet 31. januar 2007 #3 Del Skrevet 31. januar 2007 Har du julegardiner? Oj, skjønner at jeg ikke var særlig avansert med de par engle jeg fikk satt frem Deilig med rengjøring, når den er overstått Stort klapp til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 31. januar 2007 #4 Del Skrevet 31. januar 2007 Skikkelig god innsats. Godt å få det unnagjort - mindre å gjøre i dag da vil eg tro. Kose deg i dag og bare dulle - det er jo enda bedre... hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå