Gå til innhold

April: En klapp p åskulderen til meg.

polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vasket, vasket og atter vasket. Plukket ned julegardinene, vasket vinduer og resten av kjøkkenet. Var lei av gardinene så jeg reiste å kjøpte nye. Så nå er det byttet stil på kjøkkene. Fint ble det.

På ettermiddagen henntet jeg Siri og vi tok en liten tur på McDonald's å spiste litt mat. På kvelden var vi i svømmehallen og badet hele familien.

Så i dga har vi hatt en kjempe fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du har grunn til å klappe deg på skulderen i dag! Her i huset ser det ikke ut for tia, skulle gjerne hatt litt husarbeidlyst!

Hadde tanker om å spise på McD i dag jeg også, var så sliten etter jobb, men det ble pølser og lompe. Da slapp jeg hvertfall å vente på maten.. hehe.. hadde ganske lavt blodsukker etter jobb i dag, en kort-kort lunte.

Kan ikke du sende over til vaske-vindu-vaske-hus- støv til meg også!JEg kan virkelig trenge det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du julegardiner? Oj, skjønner at jeg ikke var særlig avansert med de par engle jeg fikk satt frem :) Deilig med rengjøring, når den er overstått :) Stort klapp til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig god innsats. Godt å få det unnagjort - mindre å gjøre i dag da vil eg tro. Kose deg i dag og bare dulle - det er jo enda bedre... hehe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...