Sanna&Simen Skrevet 30. januar 2007 #1 Del Skrevet 30. januar 2007 Vet det har vært oppe før, men finner den ikke i farta! Kom med deres beste nettside om eller for barn:) Klær utstyr, mat osv! Disse bruker jeg: navnesutten.dk bittelillevennen.com barnemat.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #2 Del Skrevet 30. januar 2007 www.star-child.co lillelulle.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 30. januar 2007 #3 Del Skrevet 30. januar 2007 navnesutten.dk bittelillevennen.com barnemat.com www.danielsbok.com/linker.php www.happyland.se www.babyproffsen.se www.alexi.no www.barnasparadis.no www.babydesign.no www.antonina.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 30. januar 2007 #4 Del Skrevet 30. januar 2007 Her er noen flere: nostebarn.no barnerommet.no (fine "klistremerker" til veggene for de som ønsker å unngå rosa rom til større jenter) www.robeez.co.uk barnegarderoben.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 30. januar 2007 #5 Del Skrevet 30. januar 2007 http://barne.koordinatoren.com/ Inspirasjon til leker og sanger. Har også melodi til endel av sangene... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 30. januar 2007 åi åi åi, mye fint på barnerommet.no:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 30. januar 2007 #7 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg hadde så lyst til å kjøpe de klistremerkene de har der. Sånne med jungel-tema til å pynte opp rommet med. Men så har vi sånn ruglete tapet, så de ville ikke feste der dessverre... ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 30. januar 2007 #8 Del Skrevet 30. januar 2007 Jepp! Mellomsten her ville ha rosa rom som sin venninne.. kjente det grøss litt på ryggen av det (selv om jeg hadde det selv da jeg var liten;-) ). Så vi kikket rundt på nettet, og fant flotte klistremerker med alvemotiv! Hun gikk glatt med på dette kompromisset, og viser klistremerkene stolt til alle som har lyst til å se! Og snart er rommet ferdig oppusset - selv om hun fortsatt helst sover i vår seng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #9 Del Skrevet 30. januar 2007 Vi har de med fiskene...kjempefine på rommet hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 30. januar 2007 #10 Del Skrevet 30. januar 2007 Det går jo å dekorere skap og dører også, om de er glatte, uten fyllinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 30. januar 2007 #11 Del Skrevet 30. januar 2007 Foreløpig har vi ikke noen skap inne på barnerommet i det hele tatt... Bare tørkestativ og annet "skrot"... ) Men det er jo kanskje en ide dersom vi skal sette inn noe skap der! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #12 Del Skrevet 30. januar 2007 http://pic5.piczo.com/lavikbarna/?g=26018194 er en "privat" samling.....men bruk den gjerne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 30. januar 2007 #13 Del Skrevet 30. januar 2007 Å for en herlig link ! Nå blir jeg blakk gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå