Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er plaget og har tips å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja.... Hos meg hjelper det med link tabletter..

Skrevet

Link? Eller mener du zink? Fra apoteket?

Skrevet

eneste som hjalp mot halsbrannen til meg da jeg gikk me 1 mann var faktisk lovehearts... prøvde både melk,samarin osv men d funka ikke...

Skrevet

Jeg har prøvd lovehearts de gangene jeg har fått halsbrann, syns ikke at det funker noe særlig, men enhver unnskylding for å spise godteri tas alltid imot med åpne armer ja:)

Skrevet

Gaviscon fungerer helt fantastisk! Reseptfritt på apoteket. Ble anbefalt av jordmor, skal være helt trygt:)

Skrevet

Hva er Gaviscon? Tabletter?

Skrevet

Plaget av halsbrann i 3 mnd - den ble forsterket av sitrusfrukter og gjærbakst..... Også bare det jeg hadde lyst på - for jeg var jo så kvalm :). MEN - hos meg hjalp det med läkerol og kullsyre.

Skrevet

Jeg bruker god gammeldags Nyco når jeg har halsbrann. Dette er tredje svangerskap og det har virket like bra alle i alle tre. Har også prøvd med samarin, melk og knekkebrød (for å suge opp ekstra magesyre) synes ikke disse virker like bra.

Skrevet

Ja du får Gaviscon som tyggetabeletter. Tror også det går ann å få det flytende. Det er det eneste som funker på meg..(pluss Lovehearts da..men det er jo så godt..spiser hele pakken på en gang). Hvis du kjøper Gaviscon er det lurt å kjøpe den lille pakken først og se om det har noen effekt på deg. Gjorde det de første gangene, men nå har jeg kjøpt den store pakken. Er mye mer økonomisk, og enkelte dager går det ned på høykant..så den minste pakken ville blitt brukt opp på en-to dager..

Skrevet

Lovehearts er genialt mot halsbrann.:)

Skrevet

hei:)

eg bruker nyco og farris bris naturell...fungerer kjempebra:)

brukte mye gaviscon,og det fungerte også,men legen sa noe om det ikke var bra å ta for mye av det,pga nyrene,,,,eller no sånt...

så skal det visst hjelpe å ete ei gulrot eller sitron...men det er jo såååååååå surt da...hihi;)

Skrevet

hos meg hjelper det med nyco,gullerot of faktisk OSTEPOPP...nam,nam

Skrevet

Et ord! titralac. Den skummer ikke og er ikke ekkel på noen måte.

Skrevet

Jeg bruker også titralack :) tablettene er ikke så store som Link (ble litt kvalm av de...) og smaker nesten godt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...