Chiabatta Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Flere som er plaget og har tips å komme med?
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Huff ja.... Hos meg hjelper det med link tabletter..
Chiabatta Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 Link? Eller mener du zink? Fra apoteket?
fox`y Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 eneste som hjalp mot halsbrannen til meg da jeg gikk me 1 mann var faktisk lovehearts... prøvde både melk,samarin osv men d funka ikke...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har prøvd lovehearts de gangene jeg har fått halsbrann, syns ikke at det funker noe særlig, men enhver unnskylding for å spise godteri tas alltid imot med åpne armer ja:)
gutt+jente+knøtt Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Gaviscon fungerer helt fantastisk! Reseptfritt på apoteket. Ble anbefalt av jordmor, skal være helt trygt:)
Glad i barn :) Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Plaget av halsbrann i 3 mnd - den ble forsterket av sitrusfrukter og gjærbakst..... Også bare det jeg hadde lyst på - for jeg var jo så kvalm . MEN - hos meg hjalp det med läkerol og kullsyre.
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #10 Skrevet 31. januar 2007 Jeg bruker god gammeldags Nyco når jeg har halsbrann. Dette er tredje svangerskap og det har virket like bra alle i alle tre. Har også prøvd med samarin, melk og knekkebrød (for å suge opp ekstra magesyre) synes ikke disse virker like bra.
2blånisser Skrevet 31. januar 2007 #11 Skrevet 31. januar 2007 Ja du får Gaviscon som tyggetabeletter. Tror også det går ann å få det flytende. Det er det eneste som funker på meg..(pluss Lovehearts da..men det er jo så godt..spiser hele pakken på en gang). Hvis du kjøper Gaviscon er det lurt å kjøpe den lille pakken først og se om det har noen effekt på deg. Gjorde det de første gangene, men nå har jeg kjøpt den store pakken. Er mye mer økonomisk, og enkelte dager går det ned på høykant..så den minste pakken ville blitt brukt opp på en-to dager..
åh.mai du skjønne gutt Skrevet 31. januar 2007 #12 Skrevet 31. januar 2007 Lovehearts er genialt mot halsbrann.
moaas Skrevet 1. februar 2007 #13 Skrevet 1. februar 2007 hei:) eg bruker nyco og farris bris naturell...fungerer kjempebra:) brukte mye gaviscon,og det fungerte også,men legen sa noe om det ikke var bra å ta for mye av det,pga nyrene,,,,eller no sånt... så skal det visst hjelpe å ete ei gulrot eller sitron...men det er jo såååååååå surt da...hihi;)
har fått lita pia Skrevet 1. februar 2007 #14 Skrevet 1. februar 2007 hos meg hjelper det med nyco,gullerot of faktisk OSTEPOPP...nam,nam
Blue Lady Skrevet 1. februar 2007 #15 Skrevet 1. februar 2007 Et ord! titralac. Den skummer ikke og er ikke ekkel på noen måte.
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 1. februar 2007 #16 Skrevet 1. februar 2007 Jeg bruker også titralack tablettene er ikke så store som Link (ble litt kvalm av de...) og smaker nesten godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå