Gjest Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Rart å tenke at jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ overlykkelig over at nå har ENDELIG mensen kommet.....:):) så nå kan det være store sjangser for at jeg får eggløsning men sambo er hjemmet:):) så når mensen er ferdi å helt til han reiser er det bare å leke kaniner så det jubla etter:):) JIPPI JIPPI JIPPI! ! ! ! endelig er den vente tiden over.. kom faktisk i siste liten å måtte bare skrive det:) (vet det er mange som ikke vil ha den, å jeg krysser ALT for at dere som ikke skal ha den IKKE får den) Klem fra ei HAPPY
Sarah70-har 2 gull Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Godt å høre at mensen dukker opp på de rette stedene, og at det bringer så mye glede!!! Noen av oss andre gleder oss stort over at mensen holder seg unna...!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Så bra at den er kommet, lykke lykke til.... klem
finetine Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Hihi, kjenner den følelsen. Har gått og ventet noen ganger til fryseforsøk kan man si og man blir jo superglad når den da kommer:o) Grattis...........;o)
Millerine Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Ingenting er vel bedre en å leke kaniner! Så lek i vei og nyt at dete går din vei! Lykke til! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå