Gå til innhold

solarium og mitt lille nurk der inne:-)

Anbefalte innlegg

tenkte i sku sole me litt før frisør timen min idag.

det var min første soltime etter i har begynt å kjenne veldig tydelige bevegelser,men lå bare i ca 5 min da h*n begynte å bevege seg skikkelig..tenkte den lille ikkje likte det så godt i så avbrøt den soltimen...hehe...alt for mitt lille nurk der inne...sukk...glede meg så mye til ul neste fredag... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8015519-solarium-og-mitt-lille-nurk-der-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kansje dere ble litt overopphetet? Selv om man ikke pleier å bli så fryktelig varm på fem min. Eller kansje du koste deg og slappet ordentlig av, og babyen syntes det ble litt vel rolig:-) Jeg kjenner ihvertfall masse liv når jeg slapper av.

Fant dette på babyverden.no

Solarium

Ingen kan si med hundre prosents sikkerhet at solarium er ufarlig for gravide, og dermed fosteret. Selv om det ikke er dokumentert, tyder undersøkelser på at intens eller lengre utsettelse for UV-stråler bør unngås ved unnfangelse og tidlig i graviditeten. Etter de første 12 ukene av graviditeten er alle organene til babyen utviklet, og dermed reduseres risikoen for fosterskader. Bruk derfor solarium med måte.

Annonse

Hehe...skjønner godt at du avbrøyt ja...men,den rørte seg nok bare for at du ble så rolig! for selv kjenner jeg spark når jeg legger meg på kvelden! jeg har blitt tipset om å legge et håndkle over magen hvis jeg skal ta solarium,da lyset kan bli litt for sterkt...ellers trenger vi gravide ikke så lang tid for å bli brune,så får ta d i små doser...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...