Gå til innhold

når er det best å teste seg ??


Gjest

Anbefalte innlegg

 

hvis jeg er nå gravid er jeg i uke 4 .. for tidlig å teste seg ??

 

har symptomer som :

 

hodepine,

kvalme,

ekstremt trøtt,

stikker i magen...

 

har forresten barn fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan teste deg samme dag som du forventer mens, og til og med 3 dager før (!) kunne jeg lese på graviditetstesten min her.

 

Så det er ikke for tidlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he ... ikke dumt i det hele tatt:)

Om du regner siste mens første dag og 28 dager fremover, så skal du normalt sett ha neste mens. Det er ikke sikkert at du har 28 dagers syklus, men den er den mest vanlige. Om det altså er over 28 dager siden du hadde sist mens, så kan du teste deg.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er gravid er jeg også i uke 4

Jeg har alltid hatt regelmessig syklus på 26 dager. Det er nå gått 31 dager siden første dag i siste mens. Har omtrent samme symtomer som deg bortsett fra trøtt heten. Har testet meg testen viser negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan sikkert teste deg nå, men lurt å teste morgenurin, for der er konsentrasjonen av hCG høyere. Du høres jo litt gravid ut, da:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så godt å vite alltid dette her..:)

Jeg testet meg etter hva jeg trodde var syklusen min, og fikk negativ første gangen. 3 dager etter, var den positiv.

 

I min forrige graviditet, testet jeg meg mange ganger for jeg ble så glad av å se +' en =) Da kjøpte jeg en 3 pakning av Clear Blue.

 

Så det beste er kanskje å kjøpe en økonomipakning og teste igjen om noen dager?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet meg første gang en dage etter ventet mens, så fire dager etter. er en utolmodig sjel så jeg klarte ikke vente. nå har jeg brukt opp testene jeg kjøpte. så nå må jeg skaffe meg noen nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal krysse fingrene for oss begge. Håper jeg treffer deg her igjen, spennende å høre hvordan det går!!

 

Nå er det snart Gray`s Anatomie, så jeg løper!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

BizziBee

 

Takk for adressen, men fikk ordnet meg med test i dag. Testen viste positivt:) Spennende.

Tenk at Magefølelsen stemte. Det skjedde fort. Vi bestemte oss for å begynne å prøve å lage baby i Januar, hadde sett for meg en prøveperiode på seks måneder. Og nå er det allerede gjort. Håper alt går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Gratulerer:)

 

Det går som oftest veldig bra. Du har sikkert sett statistikk-tråden litt lengre nede om hvor ofte det faktisk går helt flott.

 

Dette forumet er veldig bra for å spørre om saker vi lurer på, men ofte får man litt "for mye" informasjon om alt som kan gå galt.

 

Ta vare på deg selv og graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...