Gå til innhold

Gledes innlegg. =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag inviterte vi mora mi til å være med på fødselen. Hu blei så gla at hu begynte å gråte. =)

Helt siden hu fekk vite at hu sku bli bestemor har hu snakka om at hu kunne tenke seg og værr med, men vi har sagt at det e noe eg og sambo må diskutere. Så snakka me om det i går og kom frem til at hu kan jo vær med itilfelle sambo trenger litt avlastning. Og hu blei SÅ glad. =)=) Hu grein og klemte oss så det holdt.

Glede meg eg nå. Nå har eg to personer med meg som eg stoler på. Sambo og mamma. Skal nok gå bra detta. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott. Kjekt at hun ble såååå glad da! :)

Skrevet

dette var kjempehyggelig å lese. :) skal bare ha kjæresten min med, men kunne egentlig gjerne ha tenkt meg og hatt mamman min der også, for avlastningen og tryggheten sin skyld. men vi bor hjemme, i kjelleren hos dem, derfor går det bra å ikke ha henne med også. hun er jo der så mye både før og etterpå. lykke til, og kos deg!

Skrevet

Takk takk. Hu glede seg som ein unge te å bli bestemor før første gang, og det at hu får være med på fødselen var vel toppen på kransekaka trur eg.

Skrevet

Så koselig da... Jeg hadde med min mor på fødselen sist... Kjempe deilig å ha med en som har vært i samme situasjon som du selv skal i...håper å ha med søsteren min neste gang...

Gleder meg...hehe...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...