Gjest Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 I dag inviterte vi mora mi til å være med på fødselen. Hu blei så gla at hu begynte å gråte. =) Helt siden hu fekk vite at hu sku bli bestemor har hu snakka om at hu kunne tenke seg og værr med, men vi har sagt at det e noe eg og sambo må diskutere. Så snakka me om det i går og kom frem til at hu kan jo vær med itilfelle sambo trenger litt avlastning. Og hu blei SÅ glad. =)=) Hu grein og klemte oss så det holdt. Glede meg eg nå. Nå har eg to personer med meg som eg stoler på. Sambo og mamma. Skal nok gå bra detta. =)
Mamman til M&E Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Så flott. Kjekt at hun ble såååå glad da!
*dea-medgullskattimagen* Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 dette var kjempehyggelig å lese. skal bare ha kjæresten min med, men kunne egentlig gjerne ha tenkt meg og hatt mamman min der også, for avlastningen og tryggheten sin skyld. men vi bor hjemme, i kjelleren hos dem, derfor går det bra å ikke ha henne med også. hun er jo der så mye både før og etterpå. lykke til, og kos deg!
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Takk takk. Hu glede seg som ein unge te å bli bestemor før første gang, og det at hu får være med på fødselen var vel toppen på kransekaka trur eg.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Så koselig da... Jeg hadde med min mor på fødselen sist... Kjempe deilig å ha med en som har vært i samme situasjon som du selv skal i...håper å ha med søsteren min neste gang... Gleder meg...hehe... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå