ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 HEI PÅ DU... hatt det fint i sarp??er så lei meg for at jeg ikke fikk tid til å sende deg en mld alså...ååå...sorry...men i tilegg hadde jeg vel egentlig helt glemt det å...vi dro til gudbransdalen på søndag c...så da var jeg litt i pakke tanker å..hehe..sorry hvertfall=)=( alt bra??skal på sykehuskontroll/ul i morra 10.30....gleeeder meg....
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Heisann:) Jeg hadde det fint i sarp, hadde egentlig brått litt fullt program jeg også, for søstern min ville vi skulle besøke farfar og greier, så det ble mye familieting.. Ellers står alt godt til her, masse liv i magen om dagen, så nå er det morsomt å være gravid:) Var hos jordmor i går og alt så bra ut. Hadde t.o.m fått bedre blodtrykk siden sist, hadde trodd det skulle ha blitt enda lavere.. Foreldra mine har fått solgt gamle leiligheten min nå, for over 1,3mill:)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 så flott du kosa deg da..=) trenger det=) ååå...så morro...når jeg og samboer la oss i går la jeg hånden hans på magen og han kjente ca 2 spark fra en liten rakker..da sa han: OJ,KUUUUULT!!! hehe..søtt...så nå føler han at han er litt mer med..her om dagen å så var det masse småspark under navlen lissom...så da la han øret nedtil og hørte de små sparka..det syns han åsså var morro..hehe..=) ååå...så bra med bedre blodtrykk..suuupert...skal til jordmor 7/2 jeg.. oj,er leiligheten din eller deres lissom?hvor blir pengene av?hehehe..grattis da=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Jeg får en fjerdedel av pengene etter at alle omkostninger er betalt. har endel gjeld jeg må betale, så det er ikke så veldig mye jeg blir sittende igjen med, tenker det er under 100000 men over 50000 liksom.. kommer ihvertfall veldig godt med uansett =) Du er så heldig som får så mye ul altså Gøy å få hilse på i blandt:) Kanskje barna dine blir venstrehendte, sier de ikke at det kan være en bivirkning av mye ultralyd? Jeg brant meg på jobben istad jeg:( På håndleddet, det er skikkelig vondt... *sutre, sutre*
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2007 åja...men de pengene kommer godt med..=) ja,jeg gleder meg til hver gang..hehe..kan hende de blir vettu..det skal bli håndball proffer uansett,så hvis de er venstrehendt er jo det bare bra..hehehe..=) sønn til pål er venstrehendt...men jeg har ikke hørt det før..men det blir jo spennende å se..=) æsj da..jæklig vondt å brenne seg...ikke glem å dynke hånden i kaldt vann...jeg var oppe til laaaangt på natt her en dag jeg brant med på fingrene...måtte sovne med hånda i mugge med vann...hahaha...smør med aloe vera å..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Jeg tok ikke på kaldt vann med en gang, slik jeg skulle ha gjort, men jeg hadde masse å gjøre og trodde egentlig ikke at det var så stort.. men jeg har fått to blemmer og hele greia er ca fire cm, så det ble litt værre enn jeg hadde trodd:( STAKKARS STAKKARS MEG!!!!! hehe=) Får vel se om ikk ejeg kommer over dette traumet også... hahaha... ojoj, nå er det en som har fest i magen min tror jeg, veldigh aktiv blitt altså, det er så utrolig koselig!! Til og med mamma fikk kjenne at h*n sparket her om dagen, hun var bare så stolt og litt til:) Skal du sende unga på håndballtrening fra de kan gå? hehe:) Da er du nesten garantert proffs vettu...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2007 huff ja..jeg skjønner virkelig ossen du har det...hold ut..bedre imorra..=) fest er alltid gøy..skjønner hun er stolt=) ja,haha..jeg begynnte på håndball da jeg var 6år..og ble ganske fort den beste på laget inntil kyssesyken kom luskende da jeg var 14 år..da var det værre når jeg skulle tilbake på håndball..men jeg skal faltisk begynne å spille håndball på tindlund til sommer/høsten..gleder meg..=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 Jeg er livredd for håndball jeg, fikk til og med dispansasjon til å ha styrketrening hvis de andre spilte håndball i gymmen, jeg får helt angst for den skumle harde ballen... Noen har hacket hjemmesiden til kjæresten. Det er andre gangen det skjer, aner ikke hvorfor. Skikkleig teit da, det er jo masse jobb å fikse det opp igjen:(
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2007 heihei.. nå er jeg tilbake igjen..sett de perfekte barna mine..de var fine..like store ca..tv1 har litt større hodet,fordi det er litt klemt på siden og tv2 har litt større mage..men de er like alikevel..=) begge ligger i hodeleie...og tv1 har hodet langt ned i bekkenet,så hun målte livmor halsen og den var fin og lukket...så da skal jeg tilbake på ul om 14 dager..=) juhuuuuu..... klemm...=)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 31. januar 2007 #10 Skrevet 31. januar 2007 Så bra, da har du ikke noen næringstyv der inne da:) Det var fint å høre! så den ene har snudd seg ned nå? For de lå vel anføtes sist? Så koselig at alt så bra ut da!!!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 31. januar 2007 #11 Skrevet 31. januar 2007 Får du bilder hver gang forresten?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. januar 2007 heihei...ja,tv2 lå med hodet opp forige gang..så er jo fint hvis de ligger slik resten av tiden..=) nei,jeg hakke fått bilder siden ordinær ul..men jeg kan jo sikkert spørre om å få..men tenker lissom ikke så mye på det...er fornøyd jeg lisosm..hehehe..=) de er jo så store å fine..åå..gled deg til 3d..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 31. januar 2007 #13 Skrevet 31. januar 2007 Gleder meg masse ja:) Vi har kjøpt oss seilbåt vi nå. ca 22fot, med helt ny motor til 5000 kroner=) Men nå må jeg løpe for jeg skal på teater...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 1. februar 2007 oj..grattis med seilbåten...supert..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå