Gå til innhold

bringebær tabletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har kjøpt bringebær tabletter i dag. er det noen som har født med litt "hjelp" ??? hvor mange dager etter dere har spist dem?????

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke de er for å starte fødsel. men de styrker livmoren, styrker mellomkjøttet å hindrer revning og får livmoren til å trekke seg sammen raskere etter fødselen.

Jeg er nå i uke 32 og begynne rpå min kur nå for å være klar til fødselen... for min del så begynner fødsedlen om 2 mnd etter planen.

Skrevet

Hmmm, var hos JM i dag og hun sa at det kan hjelpe med å starte fødsel. vet ike jeg men skal prøve

Skrevet

Ja er jo værdt et forsøk;) Men for min del så håper jeg det ikke starter noen fødsel.. har lest at man kan begynne med de 3 mnd før termin, så da tror jeg ikke de er så mye fødselsfremkallende..

MEn de hjelper livmoren da, så når fødselen først starter så skal den vist gå lettere;)

Lykke til iallefall!

Skrevet

tror de kan starte fødselen hvis kroppen er klar for det selv. ellers så trodde jeg at disse prod. var noe en ikke skulle starte med før i uke 35 eller noe. jeg tror jeg skal begynne nå.. er i uke 38 :P

Skrevet

hei. Hva heter disse tablettene og hvor er de å få kjøpt?:)

Skrevet

CRISTEL_84

Bare spør etter bringebærblad kapsler på helsekosten så har de dem der. :)

Skrevet

du får dem på helsekost butikken. koster 180. 100 kapsler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...