Kristin og lillemor Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har akutt behov for å fikse meg litt..håret trenger en klipp, huden ser ikke ut, trenger fotpleie, og øyenbrynene vokser fritt vilt.. pupper og mage henger og slenger.Klærene er stadig full av gulp..Aldri følt meg så lite attraktiv i hele mitt liv..Andre som føler det samme?
BettyBoob Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 hadde det sånn leeenge! men så fikk jeg meg en hårklipp og begynte å kle meg i litt annet enn joggebukse og hettegenser. Det hjalp!! få deg barnevakt så du kan få fiffet deg opp litt
Silverpilen Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 ser helt nedstøvet ut! Alle klærne mine har matflekker og er enten litt for store eller litt for små.... Det stusselige er at jeg sjelden orker å legge ned de ekstra 10 minuttene på badet som jeg vet vil hjelpe litt på selvfølelsen. Og det aller værste er at jeg må spare penger- skal være hjemme i ulønnet permisjon- og da er hårklpp et nei-nei.... Vurderer å ta saksa og klippe av meg hele hengehåret.....
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Hehe jada! ..... går igjen i ett sett jeans (store og gode) og joggings! Ingen sminke, hår gror overalt, natural looks kan man si! Har egentlig alltid likt å se velstelt ut, men men alt til sin tid;-) Blir nok snart lei joggingsene og da er jeg snart en ekte babe igjen;-)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Ta deg fri et par timer om kvelden, barber leggene, napp brynene, smør deg med selvbruningskrem, lakk tåneglene, farg vippene og ta glansvask i håret. Det hjelper veldig på den følelsen. Ja, og så en god amme-BH. Jeg har en med spiler, synes faktisk det fungerer best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå