Gå til innhold

Har dere begynt med sportsvogn?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi bruker sportsvogn når vi er på kjøpesenter, hun klarer ikke å sove der, og blir utrolig grinete av å ikke få se alt som skjer rundt seg. Men når vi går tur ligger hun i bagen og da storkoser hun seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel en av de største bagene som det går ann å ha... Så der er det plass til en liten gutt og en stor Voksi-pose lenge enda. Men Karsten er ikke så veldig glad i å ligge i vogna. Etter ett innlegg her inne var det noen som skrev om en sånn plate i ryggen. Måtte titte i vogna vår også, og jammen hadde vi en sånn og... Så nå har jeg begynt å ta opp den plata, slik at han ligger litt skrått i vogna. Så nå storkoser han seg når vi er ute og går tur. Han titter og titter... :o)

Men han begynner å bli nokså bevegelig, da. Har sett at det er noen metall-greier under madrassen, må sjekke om det går ann å sette seler i dem. Det er nok ikke så lenge til vi må begynne å bruke seler i vogna, nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begynt med sportsvognsdelen. Enda vi har en stor og god bag (emmaljunga).

Grunnen til det er at Tiril er supernysgjerrig og hater å ligge nede i bagen. Har også en sånn plate i bunnen på bagen, men det er så knotete når hun begynner å bli trøtt å legge henne forsiktig ned uten å kave for mye..

 

Hun trives veldig godt i sportsvogna si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker også bagvogna enda. Men jeg har en IKEA-pute med i handlenettet av og til (en sånn som finnes i mange farger) som jeg setter bak voksiposen i ryggen. Jeg begynte med dette for det er så tungvint å sette opp plata i vogna vi har. Han sitter kjempegodt med puta og eelsker å se seg rundt når vi er på tur eller shopping:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også begynt å bruke sportsvogn!Pernille var ikke særlig glad i å ligge i den dypvogna,så da bytta vi like så godt.Nå sitter hun og ser på alt som skjer og er mye mer fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...