Gå til innhold

Har dere begynt med sportsvogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har vel en av de største bagene som det går ann å ha... Så der er det plass til en liten gutt og en stor Voksi-pose lenge enda. Men Karsten er ikke så veldig glad i å ligge i vogna. Etter ett innlegg her inne var det noen som skrev om en sånn plate i ryggen. Måtte titte i vogna vår også, og jammen hadde vi en sånn og... Så nå har jeg begynt å ta opp den plata, slik at han ligger litt skrått i vogna. Så nå storkoser han seg når vi er ute og går tur. Han titter og titter... :o)

Men han begynner å bli nokså bevegelig, da. Har sett at det er noen metall-greier under madrassen, må sjekke om det går ann å sette seler i dem. Det er nok ikke så lenge til vi må begynne å bruke seler i vogna, nemlig...

Vi har begynt med sportsvognsdelen. Enda vi har en stor og god bag (emmaljunga).

Grunnen til det er at Tiril er supernysgjerrig og hater å ligge nede i bagen. Har også en sånn plate i bunnen på bagen, men det er så knotete når hun begynner å bli trøtt å legge henne forsiktig ned uten å kave for mye..

Hun trives veldig godt i sportsvogna si :)

Vi bruker også bagvogna enda. Men jeg har en IKEA-pute med i handlenettet av og til (en sånn som finnes i mange farger) som jeg setter bak voksiposen i ryggen. Jeg begynte med dette for det er så tungvint å sette opp plata i vogna vi har. Han sitter kjempegodt med puta og eelsker å se seg rundt når vi er på tur eller shopping:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...