Gå til innhold

Weeeee:) Bare smiler, vi:)

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd i dag sammen med min kjære. Det var en utrolig fin opplevelse. Lille bebin sparket og spratt rundt inni meg og sugde på totten.

Vi ville i prinsippet ikke vite kjønnet, men sa at hun kunne fortelle hvis hun helt klart så hva det var, men ikke hvis hun nølte. Endte med at hun sa;"

Eeh...jeg hadde sett det nå, hvis det var en gutt...hmm...det kan være en jente, ikke sikkert.."

Jeg og kjæresten min ble litt oppgitt over akkurat det, da, for det var jo AKKURAT det vi ikke ville..men men, det viktigste er bekreftet, det sto bra til! Helt utrolig hvor fine og klare bildene var nå i forhold til for fem år siden...

Termin ble flyttet fra 11.juli til 6.juli. Veldig fornøyd!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8014823-weeeee-bare-smiler-vi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Weeee, nå smiler vi også, he he:) Det var bare en helt utrolig sterk opplevelse å være på ul!! Å se den lille babyen på skjermen, og vite at den er inni magen min, nei vet du hva! Helt utrolig:) Vi trodde begge det ble gutt, for vi syntes vi så en liten "tapp" der, hi hi, men legen kunne fortelle at det var nok heller en liten prinsesse:) Det var jeg ikke lei meg for nei! magefølelsen og kinesisk fødselskart stemte altså:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...