Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Har holdt på slik i noen år nå - blir forkjølet, bruker nesespray og trenger et par måneder etter jeg har blitt frisk til å få avvent nesesprayen. Helt tett i nesa. Er 3 mnd nå og begynner å bli litt engtelig ifht bruken av nesesprayen da jeg har brukt den opptil tre ganger om dagen siden jeg ble gravid. Sambo sier at jeg bare må kutte ut, men da blir jeg skvær tett og bare brekker meg, skikkelig ubehagelig.
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Ja, det tar på å bli kvitt en avhengighet ;-) Og når man er gravid blir en gjerne tettere i nesen også enn ellers. Du bruker vel voksen-nesespray også? Først og fremst bør du kutte ned til å bare bruke den om kvelden for å få sove om natten, så trapper du ned til barne-nesespray og etterhvert saltvannsoppløsning. Ta det gradvis, og ja, du kommer til å bli ekkelt tett i en liten uke! Slik er det bare, men som med all annen avhegighet så går det heldigvis over om man bare holder ut littegranne :-)
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 Det skal jeg prøve. Takk for tipset:-)
Dukkedeisi Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Prøv Nazamer saltvannsspray! Var i samme situasjon som deg, og har aldri fått det til å funke med saltvann,men denne virker for meg! Verdt å prøve iallefall?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå