Gjest Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Skal kjøpe en slik i morgen, har skaffet meg en brukt da.... Lurer på om det er god kvalitet, altså merket tiny love? Om det er mange leker på den? er den fin?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 me har den=) er vel 5 leker på den tror eg ...gullet mitt klarer å få di av nå da:P syns kvaliteten er veldig bra eg =) han har hatt den sidne han var 2,3 mnd, og han er 8 mnd nå, og den eer like fin=) og selv om han både drar og spiser på den, så er alle lekene heile og like fine=)
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Spørs jo litt hvilken du mener... De har maaaange forskjellige:) Syns de ser kjempe fine ut alle sammen jeg:)
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 har den til 699,- med lyd og lys på,digger den:-)Tiny love er kjempebra,har masse fint..
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Ok, hørres jo veldig bra ut da! Kjøper den i morgen jeg, skulle få den for 200 kr og den var nesten ikke brukt så det er vel et godt kjøp da, me tanke på¨at den koster 549 kr ny...
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 det hva visst noe musikk og lyd på den og..mozart eller noe..hehe:-)
Mynona Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 Da er det kanskje den vi har. Med speil, mozart som kan spille hele tiden eller du kan ha den på sånn at den spiller når babyen dunker i den. Da bytter den mellom tre sanger ikke mozart da tror jeg). Har faktisk en annen babygym fra Tiny Love og, men denne er absolutt favoritten. Helt super!
*toppris* Skrevet 30. januar 2007 #9 Skrevet 30. januar 2007 liker godt det merket.. har en slik bøyle man fester på fx barnevognen osv...
lifa og Eline Skrevet 30. januar 2007 #10 Skrevet 30. januar 2007 Vi har den som spiller Mozart når en dytter/sparker på den delen med føtter/hender. Er speil på den 2 bøyler med 5 figurer. Her fikk snuppa dne når hun var 3 uker og ble lagt allerede undr den med en gang. Nå som hun straks er ett år brukes bare leketeppet uten bøylene. Den er like fin til tross for atd en er brukt i 11 mnd. Må vel prøve å få solgt den snart. Men var absolutt ett av våre beste kjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå