tyr 78 Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Hei!! Lurte på hva søknadspapirene ang svangerskapspermisjon heter.. Er det mye å fylle ut og vanskelig. Kan man printe det ut fra nettet. På forhånd takk for svar.
doble Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Mulig du kan laste ned fra nettet.. Men jeg ville nok dratt dit og fått papiret og fylt det ut der. Så får du svar på ting hvis du lurer;)Vet ikke om man må bestille time for det, eller bare vente på tur....har lurt litt på det. Skal ringe imorgen å høre.
woody Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 De anbefaler deg å skrive ut fra nettet om du ringer å spør etter papirene...Ikke vanskelig å fylle ut og du kan bare ringe om du lurer på noe
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 har nettopp fylt ut et slikt søknad nå her de siste dagene.Fikk det til sendt i posten etter at jeg ringte til de.Du må ordene deg med legeattest for termin.Vi møtte også legge med en kopi hver av vår årsinntekt.Ellers så fikk jeg litt hjelp av min sjef og fylle det ut.Synes det var litt med det jeg.Fikk beskjed om og søke fortes mulig jeg.Går ut i permisjon den 9april.Kan vel søke inntill 3mnd etter du har startet permisjon eller født.Husker ikke helt.
L.april Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Hei Må man legge ved begge sin kopi av årsinntektene? Trodde det var bare min jeg, siden det er jeg som skal ha permison. Men trodde det holdt å legge ved siste 3 mnd. lønnslipper? Jeg får ringe å høre når jeg har fått papirene.. jeg får de vell i uka. jeg ringte å ba de sende de i posten...
teila Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Skjemaet finner du her: http://www.nav.no/binary?id=805356044&download=true Det er bare å åpne og skrive ut :-) Men synes ikke alt er like innlysende, feks står det at de må ha eksakte opplysninger om hva mor gjør om far skal ha rett til foreldrepenger utover kvoten, og dette skal dokumenteres... Med hva da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå