Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Endelig er vi i uke 29 over i 3.tri - ganske fantastisk - nedtellingen har startet!
Sara72 Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Velkommen! Da ligger du 3 dager etter meg i løypa...
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 Så moro - termin 24.04 på meg, så det skal vel bli 28 + 2 eller noe slikt nå. Magen vokser som man skulle pumpet den opp med sykkelpumpe og minsten turner som bare det, veldig moro - pappa`n er helt i hundre når magen "bomper"
**My little Miss drama and I** Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Ja godt å komme hit:-).. har termin en dag før deg ser jeg;-)... magen begynner å føles litt sprengt nå så tenk hvordan den er om 2.mnd:-D.. ojoj får håpe jeg ikke sprekker... Begynner nån gang og lure på om det er 2 i magen for hun spreller som en fisk;-)..
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2007 Oi, moro at vi er flere med maaange dager igjen til termin Syntes egentlig det er passe størrelse på magen NÅ, jeg, rekker ned til tærme mine og alt er fint - men har vel innsett at den blir nærmest dobbelt så stor før termin, i alle fall om jeg skal følge kurven... Da blir det langt frem til bordet, hehe ) JM mente det er en liten gutt i magen min, og ut fra aktiviteten bør dette bli en knakende god fotballspiller med noen skikkelige kanonskudd, kanskje en ny toppscorer på Lillestrøm? ;P
**My little Miss drama and I** Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Ja når man kommer over til dette trimesteret har man liksom så lenge igjenn i forhold til alle andre;-).. Men synes tida har gådd relativt fort til nå så kanskje resten går like fort;-/.. ojoj.... Joda magen er passelig nå ,men det er visst nå den begynner å vokse, ikke lenge igjenn til det blir tungt å kle på sokker og sko;-P.. Vi har fått vite at det er en liten jente ,men man er jo aldrig 100% sikker, hun er iallefall LIVLIG, spess på natta... Ja kanskje du har en fremtidig liten toppscorer i magen, da blir vell pappan gla;-)...
Faylinn Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Velkommen, da er vi i samme trimester igjen. :-) Jeg har 55 dager igjen til terminen, men kanskje bare drøyt 40 til fødsel? *håpe* Jeg gleder meg så masse at det er vanskelig å tenke på noe annet, og har stadig enkle fødsler i drømme om natten! Satser nå stort på å være sanndrømt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå