Gå til innhold

Så deilig - endelig over i siste trimester jeg også :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er vi i uke 29 over i 3.tri - ganske fantastisk - nedtellingen har startet! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen! Da ligger du 3 dager etter meg i løypa... :)

Skrevet

Så moro - termin 24.04 på meg, så det skal vel bli 28 + 2 eller noe slikt nå.

Magen vokser som man skulle pumpet den opp med sykkelpumpe og minsten turner som bare det, veldig moro - pappa`n er helt i hundre når magen "bomper" :)

Skrevet

Ja godt å komme hit:-).. har termin en dag før deg ser jeg;-)... magen begynner å føles litt sprengt nå så tenk hvordan den er om 2.mnd:-D.. ojoj får håpe jeg ikke sprekker... Begynner nån gang og lure på om det er 2 i magen for hun spreller som en fisk;-)..

Skrevet

Oi, moro at vi er flere med maaange dager igjen til termin :)

Syntes egentlig det er passe størrelse på magen NÅ, jeg, rekker ned til tærme mine og alt er fint - men har vel innsett at den blir nærmest dobbelt så stor før termin, i alle fall om jeg skal følge kurven... Da blir det langt frem til bordet, hehe :))

JM mente det er en liten gutt i magen min, og ut fra aktiviteten bør dette bli en knakende god fotballspiller med noen skikkelige kanonskudd, kanskje en ny toppscorer på Lillestrøm? ;P

Skrevet

Ja når man kommer over til dette trimesteret har man liksom så lenge igjenn i forhold til alle andre;-).. Men synes tida har gådd relativt fort til nå så kanskje resten går like fort;-/.. ojoj....

Joda magen er passelig nå ,men det er visst nå den begynner å vokse, ikke lenge igjenn til det blir tungt å kle på sokker og sko;-P..

Vi har fått vite at det er en liten jente ,men man er jo aldrig 100% sikker, hun er iallefall LIVLIG, spess på natta...

Ja kanskje du har en fremtidig liten toppscorer i magen, da blir vell pappan gla;-)...

Skrevet

Velkommen, da er vi i samme trimester igjen. :-)

Jeg har 55 dager igjen til terminen, men kanskje bare drøyt 40 til fødsel? *håpe* Jeg gleder meg så masse at det er vanskelig å tenke på noe annet, og har stadig enkle fødsler i drømme om natten! Satser nå stort på å være sanndrømt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...