vimsa 79 Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 bør jeg kontakte føden? har merket veldig lite liv di to siste dagene. vært i dårlig form med oppkast og nedsatt almentilstand. føler press i underlivet, smerter i korsrygg som går ned i beina... skal ha planlagt ks den 9 feb
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Det med press og smerter kan det være babyen som forårsaker. Den kan ligge langt nede i bekkenet og klemme på en nerve. Dersom du er bekymret hadde jeg ringt.
vimsa 79 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 redd for å virke hysterisk, har jo vært igjennom dette før, men fikk nå sånn trang at jeg måtte dusje og bruke masasje olje og file føttene
findus Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Ja. Ring og si fra, ikke bry deg om hva de ventuelt synes og mener om deg som person - det er ikke det som er viktig her, men at du og babyen er trygge. De er der for å hjelpe deg, og de får tusen dumme spørsmål hver dag. "Jeg er dårlig og kjenner lite liv - er det noe jeg bør sjekke ut" er derimot IKKE et dumt spørsmål. Kan du ikke ringe dem, og fortelle oss hva de sa?
findus Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Hei! Åssen har det gått med deg? Håper alt står bra til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå