Gå til innhold

Hipp, Collett eller Nan??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da vil jeg ha svar fra de som faktisk har prøvd de ulike og har litt peiling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte med Nan HA1 til lillemor som et tilskudd i tillegg til mm da hun var 2 mnd. Funket bra i 2 uker, så fikk hun vondt i magen og hadde litt uggen bæsj. Skiftet da til HIPP og magevondten gikk over. Har prøvd Collett også, men den likte jeg ikke i hele tatt for den var så vanskelig å få løst opp syns jeg. Jenta vår har imidlertid ikke reagert noe forskjellig på smaken av de tre. Så det endte med HIPP her!

Skrevet

Datteren min ble litt syk av collett. gulpet (nesten spydde). Det luktet ekkelt! Vi har brukt nan i 9mnd nå og er kjempe fornøyd!!!!

Skrevet

Jeg har brukt NAN og Collett. Synes Collett er bra jeg, det inneholder omega 3, noen NAN ikke gjør. Min gutt likte begge godt. Hipp har jeg ikke prøvd.

Skrevet

Bruker nan.

Gutten min og gulpet mye av collett, han ble urolig og sutrete...

Hipp har jeg ikke prøvd..

Skrevet

Bruker NAN, aldri noe tull der. Men har ikke prøvd de andre.

Skrevet

Bruker Hipp2 til snuppa..

Ingen spesiell grunn til at vi bruker det, bare tok en pakke i den butikken jeg var på akkurat da..

Er veldig fornøyd med merket ihvertfall :)

Skrevet

Hipp2 er jo ikke mme. Det er jo velling......

Skrevet

nopp, har den selv og bruker den selv. Hipp 2 er mme. Som nan2 :) Trodde det først jeg og for så sånn ut på pakka. Hipp er helt håpløst når det gjelder dosering!! Brukte nan først. Kjøpte på hipp. Er 3 alternativer på mengde. Tenkte greit jeg kan vel bare doble/halvere men nei da! ER ikke slik som nan hvor man har 1 skje pr. 30ml. Rare greier..

Dette er irriterende da jeg bruker mme til grøt og da ikke trenger 110ml!! Og min spiser heller ikke noen av de 3 målene.

Men det var rent praktisk. Smak så virker det ikke som han bryr seg. (nå har jeg malt i da, på kvelden og de gangene han har fått på natten er han så trøtt at jeg tror ikke han enser hva han får) Ikke noe mer magevondt med den ene enn den andre..tror jeg da:)

Ikke prøvd collett..

Skrevet

Hipp har jeg ikke prøvd

Collett lukter vondt, og gulpet lukter surt...

Nan sluker henne, og gulpet lukter såvidt=)

Skrevet

Nan fikk lillegutt vondt i magen av

Småfolk stinker tran, ville han ikke ha.

Collett er grei, den bruker vi et par ganger i døgnet......ellers går det i HIPP, det er den som skårer høyest her i huset.

Ta en titt på Flaskeposten.org, der står det mye om de forskjellige erstatningene:)

Skrevet

Jeg har prøvd alle tre, og HIPP er den beste for gutten min! Den lukter det heller ikke vondt av:)

Skrevet

Collett gulpet han mye av og det luktet vondt, gulpet litt av Nan også! Han har aldri gulpet av HIPP:)

Skrevet

Collett var noe dritt. Har prøvd det en gang fordi de ikke hadde NAN på bensinstasjonen da vi gikk tom ei helg..aldri mere sier jeg. Gullet spydde og grein heile helga. NAN funker bra for oss, aldri hatt problemer av noe sort, det var også dette de ga henne på sykehuset, så derfor fortsatte vi også å bruke dette merket. Har ikke prøvd noen andre merker da vi har vært kjempefornøyde med NAN.

Skrevet

Collett stinker!!!!!!!!

Nan lukter ikke så ille ikke holle heller:) (bare for å ta inn enda et alt)

Jeg har gulpebaby så prøver å fa henne til å holde på det, og prøvde derfor collett. Men anbefales ikke - det lukter som om du skulle kaste opp selv, nesten.

Nan har vi brukt fra fødselen, og har ikke reagert på den. Prøver holle for første gang i dag. Men den er dyr... Økologisk.

Skrevet

vi har prøvd nan, colett og småfolk.

*colett smakte ikke noe godt + at hun fikk forstoppelse....

*småfolk var vanskelig å blande ut, pluss at den ble tykk og vanskelig å drikke

*nan er vi kjempe fornøyd med, ingen problemer i det hele tatt + at min samboer sier at den er best på smak (han syns mme er godt, nemlig...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...