Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Har fått en forholdsvis "stor" klump ved anus. Den gjør ikke vondt og har begynt å bruke alcos-anal.. Noen som vet hvor lang tid det vil ta ca før denne vil bli borte?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Dytt den inn, fortsett og smøre og så tar det ikke så lang tid!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 mine ble ikke borte etter 1 svangerskap...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Fikk min første "drue" under sist fødsel. Grusomt. Fikk scheriproct stikkpiller på resept av legen. Det gikk bort etterhvert, men har siden den gang kommet tilbake i ny og ne. Glad er jeg for at legen skrev ut 5-6 esker på resepten den gangen, for de har kommet godt med. Dette er 2 1/2år siden og jeg holder nå på med min siste eske. Bruker også kremen, den er ikke på resept. Har merket de veldig dette svangerskapet. Er i uke 28 nå og det skal ikke mere til enn å presse litt for hardt, så er de der igjen. Skikkelig kjiipt. Vurderer å operere de bort, for jeg synes de er veldig ubehagelige og ufine. Føler meg ikke særlig sexy, for å si det sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå