Gå til innhold

nå blir jeg nervøs jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

så akkurat et innslag på tv om en baby som døde under fødsel på fødestua der jeg skal føde... akkuttkirurgisk avdeling ble nedlagt for 3 månder siden...

dersom det blir komplikasjoner under fødselen blir man sendt til fødeavdelingen 2 timer unna.... i helga gikk det galt pga. snøstorm... helikopter var umulig... ekstremt dårlig veg fra fødestua til fødeavdelinden... ambulase var derfor også umulig....

hjelp... jeg vil ikke føde... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da,jeg skjønner frustrasjonen din,men du må tenke på det at sjansen for at noe slikt skal skje er utrolig liten. Tenk hvor mange det går bra med hver eneste dag:) Er jo bare at når det en sjelden gang går galt at vi hører om det i media. Du får ikke byttet fødeplass da?Eller er det ikke noe annet i nærheten,kortere enn 2 timer unna? Det er også lurt å ta opp tankene dine med JM eller legen din.

Og du får tenke på det at når du skal føde er det sikkert ikke stygt vær(hvis det er terminen din som er i nicket ditt):)

Uansett så får du ha lykke til,jeg er sikker på at det går bra:)

Skrevet

jeg hvet jo at det er liten sjanse for at det skal skje meg... men det er så urtolig urettferdig at de legger den alt som er sån at en må gå i 9 månder å lure på hvor man får føde! Jeg må velge om jeg skal føde på fødestua som ligger 30 min fra der jeg bor eller fødeavdelingen som ligger 2 timer unna fødestua igjen... jeg blir ikke overført til fødestua etter fødselen heller 2,5 timer for mannen min å kjøre... en veg... DRITT!!!

å tenk så bittert for de som mistet babyen sin når den kunne vært reddet for 3 månder siden...

TRIST TRIST TRIST!!!

Skrevet

var det kanskje den fødselen det ble skrevet om på dib på søndag da... ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...