kjærlighetsbaby Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Laget en ny tråd til oss jeg:) -hvor vi kan "diskutere" når vi skal begynne å teste.. Det er nå en uke siden jeg hadde el, vurderer å ta en el test mot helgen, for jeg klarer jo ikke å vente en hel uke med å finne ut av dette.. Noen som er like utolmidige som meg her kanskje? Fortell, når tester dere?
mammamammamammamor Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 eg vet fra forje sv skap at eg produserer seint hcg så eg venter til om fjorten dager. kansje eg tar en test på valentines dag
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 jeg skal teste på søndag:-)
Canutte Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Uff jeg har ikke ikm før tidligst i slutten av uke 6, så jeg kommer ikke til å teste noe særlig før fredag NESTE uke:-( Men kommer til å følge med masse her på dere andre da:-) Lykke til!
Nela Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Jeg er like heldig som Canutte jeg. Syns det er så kjedelig å ha ikm så seint i uka. Har på lørdagen, og det er jo såååååååååå lenge til! Nesten to hele uker... Vet ikke helt hvordan jeg skal få dagene til å gå. Håper på masse positive tester før den tid, så dere får bare stå på jenter! Lykke til:)
LoVeLaDy Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har heller ikke IKM før slutten av uka.. lørdag eller søndag. holder på å bli gal av å vente jeg ) Gleder meg.. selv om d nok skal en del til for at det skal klaffe på første forsøk... men er da lov å håpe
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har også ikm i slutten av uke 6, på søndagen. Venter nok til tirsdag\onsdag i uke 7 med testing....he, he...dersom tr ikke dukker opp da, og det gjør hun nok...
Opp og hopp Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har ikm tirsdagen så jag klarer nok ikke å holde meg lenger enn lørdag hehe:) Føler meg jo selvfølgelig gravid men det gjør jeg jo "alltid" så...
midlin Skrevet 30. januar 2007 #9 Skrevet 30. januar 2007 heisann..jeg har ikm en dag denne uka..jeg tenkte å teste onsdag eller torsdag..er veldig spent..håper på klaff..kjenner meg gravid så jeg håper på det beste:-)
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 31. januar 2007 #10 Skrevet 31. januar 2007 Har IKM på torsdagen tror jeg, så om tr ikke har kommet før lørdagen, så blir det testing på søndags morgen Er 1 pp, så får vel ha litt tålmodighet.. hehe
Mamma'n til Thias Skrevet 31. januar 2007 #11 Skrevet 31. januar 2007 jeg er på drillkonkurranse når jeg egentlig kan begynne å teste... men det tør jeg ikke der (noen andre kan jo finne testen osv) Sååå.... jeg får smøre meg med tolmodighet.
Høstmamma27 Skrevet 31. januar 2007 #12 Skrevet 31. januar 2007 har ikm på torsdagen lr fredagen i uke 6...har følt på mg symptomer for graviditet...men det e vel bare innbillingen som gjør at symptomene e der kanskje,hehehe...tror ska vente te uke 7 for å teste meg,hvis tr ikke dukker opp,noe hu sikkert gjør
sjeroks Skrevet 31. januar 2007 #13 Skrevet 31. januar 2007 tror ikke æ tørr teste mæ? e så redd for at den skal bli negativ. å med min syklus så træng æ ikke være gravid selv om mensn uteblir både uke 6 å uke 7. vest æ skal få alle dissa gravid tegnan hver måned så trur æ at æ blir gal. har alt untatt ømme bryst, men d sir dæm jo åsså at d e få som får så tidlig. har kastet opp flere dager på rad, å har stikking i magen, metalsmak i munn, oppblåst i magen osv. æ håpe virkeli at æ e gravid.. har egentli lyst å teste nå, men har jo ikke ikm før om en uke. kommer til å bli gal. tester alle el? har ikke gjort det, men har hatt jevnlig sex hele syklussen, så håper virkelig å slippe den el testinga.
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 31. januar 2007 #14 Skrevet 31. januar 2007 Hei! Nå nærmer det seg jenter... Vet ikke om vi traff el denne gang, synes testene fra billige.tester var vanskelige å tyde. Fant liksom aldri el, så jeg tester litt fortsatt, tror kanskje jeg har glemt en dag... Neste gang skal jeg bruke clearblue, da trenger man ikke tyde den. Veldig usikker på syklusen min, siden den har variert siden pp-slutt. Første på 34 dager.... Andre på 25 dager, da blødde jeg i rundt 4 dager og begynte igjen etter 3 dagers opphold. Blødde like mye begge gangene, veldig merkelig... Så jeg kan ha ikm til uka, men kanskje er den egentlig i uke 7? Det finner jeg ikke ut før da desverre...
Dizzie_mortil3 Skrevet 31. januar 2007 #15 Skrevet 31. januar 2007 Jeg er nok i samme situasjon som deg Moki....positiv EL test den 25.januar, men tempstigningen lot vente på seg og EL var nok sannsynligvis 18.januar. Og da skal det vel holde hardt med timing denne gang.... Men klart, hvis ikke TR har kommet innen 11. el 12. februar (Uke 7) så tester jeg..
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 1. februar 2007 #16 Skrevet 1. februar 2007 Vet ikke helt når jeg tester jeg... Må jo bare regne den første dagen som 1 dag i syklusen, jeg blødde jo bra fra dag en. Likevel blødde jeg like kraftig etter den pausen på 3 dagfer jeg hadde. Rart! Så spørs det også hvor lang syklusen min er denne gang, kan jo variere fra 25-34 dager tydeligvis....sukk! Men innen den 13 bør jeg jo ha fått den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå