Gå til innhold

Noen med gulpebabyer her?


~bubbe~

Anbefalte innlegg

Vår gutt har plutselig begynt å gulpe så masse. Har pleid å gi han ett måltid med mme på kvelden, kan det være fordi vi har skiftet til Collett? Det er skikkelig slitsomt, er ikke alltid han får opp all gulpen, og da griner han og ynker seg hele tiden. Spessielt når han skal legge seg, han sover kun i 2 minutter og våkner fordi han må gulpe.. I går holdt han det gående fra 12 til 2 på natta, var selvfølgelig noen rolige stunder innimellom, men allikevel, det er utrolig slitsomt... Noen flere som har det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har en liten gulpegutt ja... Er ikke helt fornøyd når han gulper... ynker seg og klager fælt...

Ikke altid han gulper da... verst når jeg ikke får han til å rape.

Jeg bruker nan... den gulper han minst av. Av collet ble han så urolig og gulpet i ett sett... Brukte den kun en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her bruker vi collet:) men jonathan har gulpet hele tiden uansett han.. gulpet masse når jeg ammet oxo...

 

men er som hos mamma mia-79 verst når han ikke får rapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gulpes det uansett om hun har spist morsmelk, nan eller collett. Vasker masse klær daglig fordi de stinker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Snuppa vår ei lilla gulpejente.. Vi prøvde Collett, men måtte gå tilbake til Nan for hun fikk så vondt i magen av Collett. Nå er hun fornøyd igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har oxo en liten gulpe jente...hehe.. vi bruker nan fra apoteket, har prøvd mye forskjellig, men er nan som funker best, men hun gulper mye av den oxo.. veit ikke hvorfor jeg.. men har hørt at det finnes en mme på apoteket som man ikke gulper så mye av.. noen som veit noe om dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kar gulper mye...

Ammer kun enda...

Sliter mest med luft for tiden..

helt forferdelig å se hvor vondt han har det..

Prøvd det meste..

Tips?

Er 7 uker på fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal kjøpe den påapoteket, har hørt mye bra om den.. Er helt forferdelig, stress for både baby og foreldre..

 

baby24: prøv kiropraktor da.. Har hørt det gjør susen.. Tror jeg skal ringe og høre med noen i morge.. Stakkars lille Theo.. Eneste som hjalp August når han hadde vondt var å presse beina inntil magen, sånn som vi gjorde med Theo i sofaen vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...