Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Var på ultralyd i dag sammen med min kjære. Det var en utrolig fin opplevelse. Lille bebin sparket og spratt rundt inni meg og sugde på totten. Vi ville i prinsippet ikke vite kjønnet, men sa at hun kunne fortelle hvis hun helt klart så hva det var, men ikke hvis hun nølte. Endte med at hun sa;" Eeh...jeg hadde sett det nå, hvis det var en gutt...hmm...det kan være en jente, ikke sikkert.." Jeg og kjæresten min ble litt oppgitt over akkurat det, da, for det var jo AKKURAT det vi ikke ville..men men, det viktigste er bekreftet, det sto bra til! Helt utrolig hvor fine og klare bildene var nå i forhold til for fem år siden... Termin ble flyttet fra 11.juli til 6.juli. Veldig fornøyd!!
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 6 juli er en fin dato ja.. min bursdag.. kjipt at hun sa sånn da.. men veldig usikkert... så du får tenke at du ikke har peiling på hva det blir.. venter nr 2 mai jeg... og vet ikke hva vi får... jordmor kunne se det på ul men vi ville ikke vite.... jeg er nå i uke 27 og tiden flyr når man går med nr 2.. lykke til videre du å da
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 Tusen takk:) Ja, liker egentlig å ikke vite...blir en overaskelse:) Lykke til til deg også! Mai er forresten en fin mnd, for da har jeg bursdag, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå