Gå til innhold

Kaving og kråling i senga..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten kaver og kryper i senga om natta.. Han er 3 mnd.. Ligger på ryggen. Om morgenen finner jeg har nesten klistret til hodegavelen, så klart uten dyne.. Noen som har opplevd det samme? vil en nattpose hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En nattpose kan hjelpe mot at han kaver av seg dynen. Det anbefales vel nattpose som festes til senga ved ca 6 mnd alder. Vi begynte ikke før det ihvertfall. Men du får jo nattposer uten fester også. Det har hjulpet oss veldig. Jeg blir litt nervøs for at hun skal snu seg rundt og vikle seg inn i noe, så det har hjulpet på nattesøvnen for alle her i huset.

Skrevet

Hei!

jeg hadde samme problemet helt til jeg valgte å begynne med tøybleier. Den litt ekstra store bleiestumpen gjorde at han ikke fikk kavet så mye rundt i senga. Dessuten sov han faktisk bedre og ligger stille i senga :D Kanskje ikke supert at han blir litt hindret av stor bleiestump, men ser ikke ut til at han plages akkuratt.

Skrevet

Ja, snuppa her flyttet også mye på seg tidligere nåe er hun snart ett år men fortsatt flytter hun seg men ikke så mye som tidligere.

Vi bruker ull pysj fra Nøstebarna så hun blir aldri kaldt om hun skulle bli liggende uten dyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...