Gå til innhold

Komme seg etter fødselen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere kom dere etter fødselen. Nå er det 4 uker siden fødselen og jeg må fortsatt bruke bind. Er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, renselsen kan ta lang tid.. hos meg tok det 4 uker..

Skrevet

Tror det er helt normalt.Gikk vel over til truseinnlegg etter ca 3 uker,men bind innimellom.Mange blør opp til 6-8 uker etterpå.Husker jeg følte meg mørbanket ganske lenge både her og der;)Tok vel 3 uker før jeg klarte å gå normalt..enda revnet jeg visst ikke så stygt,men dypt.Men det går bedre og bedre skal du se:)

Skrevet

Og en ting til...stingene forsvant vel etter 5-6 uker.

Skrevet

6 uker + en dag. Gjennom hele juli og begynnelsen av august, den varmeste sommeren i manns minne! Det ble en del dusjing...følte meg aldri ren.

Skrevet

det tok 8 uker på meg, blødde ikke hele tiden men renselsen varte så lenge... ikke så veldig lenge siden jeg ble ferdig med den...! SLITSOMT :o)

Skrevet

Det var godt å høre. Begynte å se mørkt på dette her. Takk for innspill.

Skrevet

Det er mest snakk om svangerskap og fødsel. Men jeg synes tiden rett etter føselen har vært den værste. Burde vært informert mer om dette på sykehuset.

Skrevet

Jeg BLØDDE i hele 6 uker og mørk utflod i 2 uker og går fremdeles med gulaktig utflod! Veldig slitsomt ja!

Er fortsatt øm i urinrøret (de kateteliserte meg under og etter fødsel) og underlivet er fortsatt ømt/ rart/ "stramt"...

kan trygt si at jeg er temmelig lei ja...

Er 11 1/2 uker siden jeg fødte. 3.-grads sying.

Skrevet

Blødde i tre uker og hadde guffen utflod i 3-4 uker etter det. Gikk 4 uker før jeg klarte å bommelomme uten at tårene spratt (ble klippet). Så det er helt normalt at du blør enda!

Skrevet

renselsen varte i 8uker her.. blødde ca 4uker begynte å ta av litt så begynte det å bli masse i nye 4uker såtok det av igjen.. etter en mnd fri for blod kom mensen... Fullamma deluxe!men hjalp det, nei...!

Stinga ble borte etter noen uker.. kunne gå fort og normalt etter7uker... Ble også klipt...

Skrevet

Blødde i ca 5 uker jeg, ellers var kroppen "back to normal" etter ca 2 uker:-):-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...