Gå til innhold

Er det lov å være litt lei nå!!???!?!?!?!

Anbefalte innlegg

jeg har termin 5 mai og nå føler jeg at jeg blir mer og mer "hemmet" pga magen. vanskelig å få på seg skoene, snu seg i sengen, sitte i normal stol osv...

har jeg "lov"å være litt lei nå..er fulltidsstudent og er på høyskolen hver eneste dag og har fulle dager for og si det slik...

Fortsetter under...

ja jeg har merka at jeg også allerede bynner å bli lei. Har termin 7 mai!

kan liksom ikke gjøre det som man gjorde før man ble gravid. Jeg kjenne det kribler i bena etter å spille fotball igjen blant annet. Kjenner i helgene at man blir litt rastlaus og har lyst å være med på mye men har liksom ikke overskudd til så mye. Men er jo heldigvis bare litt over 3 mnd igjen!!!! ;););) gleder meg masse.

men mitt råd er at man bør gjøre istand så mye man klarer nå til babyen skal komme. for det er ikke sikkert man klarer så mye på slutten! Så godt å være klar i god tid. ;)

så mitt svar er ; JA det er lov å være litt lei!

Tror vi har litt lov til det ja... jeg har skikkelig bekkenløsning og er også fulltidsstudent. Har vannvittig lite overskudd og sovner hvor som helst... Trøster meg med at det kommer noe godt ut av disse vondtene og denne trøttheten:) Håper bare helsa holder så jeg kan klare å fullføre eksamen...

Annonse

har alt klart bortsett fra klær, flasker og sånne småting...

barnerommet er pusset opp og vugge og sprinkelseng er i hus....vekta øker, strekkmerkene blir mer og mer synlig..huff...tung og uhåndterbar..hehe

men selvfølgelig gleder jeg meg masse..klarer nesten ikke vente jeg....

og ja det er tøft å være høyskolestudent hver bidige dag ja

De siste dagene har jeg også begynt å bli litt lei. Har vært i fin form helt til når - er i uke 27 i morgen - termin 4 mai. De siste dagene har jeg begynt å bli mer og mer svimmel og veldig slapp. Har jobbet 100% hele tiden til nå. Blir jeg ikke kvitt svimmelheten så får jeg vel tusle til legen.

Har ikke noe klart med klær, flasker o.s.v. Bør vel begynne snart... :-)

Jeg er også skikkelig, skikkelig lei om dagen. Min samboer trøsta meg med at det kanskje ikke er så rart, siden jeg har vært nesten sammenhengende dårlig i snart et halvt år!! Det er jo faktisk ganske lenge!

Og så har jeg liksom ikke skjønt før nå dette med at gravide syns det er så vanskelig å finne en god sovestilling, men det er det jo faktisk!!

Og så føles det som om alle indre organer holder på å klappe sammen a og til, litt liten plass liksom!

Heh, dette ble jo veldig sutrete da... Er bare en sånn dag.. ;)

Begynner også å bli litt lei på tross av at det egentlig er nå som totalt sett har vært den beste tiden i svangerskapet. Oktober-desember var pyton. Føler meg bra på dagtid, men merker fra dag til dag at bekkenløsningen blir verre og at praktiske ting blir verre.

Har heldigvis en VELDIG god seng som vi kjøpte i fjor vår (wonderland) og det er en stor forbedring i fht forrige svangerskap :) (IKEA med grop på midten - grøss og gru). Veldig vanskelig å komme seg ut av Wonderland-sengen om morgenen :)

Om kveldene kan jeg bare glemme å gjøre noe fornuftig... Rydde? Glem det. Gleder meg til mannen min kommer hjem fra sjøen.

Nesten full jobb om dagen, men merker at det blir verre og verre... Det er skikkelig synd, for jeg er ikke lett å erstatte på jobben min og det går utover folk når jeg ikke er der. I tillegg elsker jeg å jobbe. Så jeg er ikke det minste glad for å måtte være borte fra jobben.

Ser ikke det minste fram til å føde, for det var ikke det minste fint sist gang. Vil bare ha den babyen ut, helst uten at jeg har merket noe til det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...