Gjest Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 jeg har alltid hoppet over de inleggene som har handla om hemorider, siden jeg mener jeg drikker nok vann, spiser fiber og sånn.. så jeg skulle ikke bli rammet.. men der tok jeg feil.. *haha* var på do i dag, satt vel over ei halv time, trodde virkelig ikke at jeg ikke skulle klare å presse ut avføringen, den sto bom fast, ble klam i huden, svimmel og uvel.. helt forferdelig. så når jwg kjenner etter så har jeg fått noen kule der bak, å det har jeg aldri hatt før, så typisk da. tenker meg på butikken i morgen, da skal jeg shoppe linfrø iallefall. syns dette var litt komisk, siden jeg trodde jeg var på den sikre siden, men men, kroppen tar over kontrollen.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Har du hemorider så ta deg en tur på apoteket å få deg litt salve før de blir for store. Om du ellers har hard mage så ta med deg en flaske Lactulose i samme slengen!
hjerte1 Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har vært på apoteket i dag og fått salve. Gruet meg for å gjøre det, men gikk greit, bare snakket litt lavt, he, he.. Så satser på at det forsvinner nå.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Hehehe.. hemorider ja .. ugh.. har slitt med de siden lenge før jul . er i uke 34 nå.. Har prøvd ALT!!! Da mener jeg alt altså.. FRa honning til propolissalve, til ulike salver... Men det som hjalp meg var rett og slett å legge en kompress med en sterk saltvannkonsentrat på.. La det være der så lenge som mulig.. og gjenta til du føler de har blitt borte... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå