Gå til innhold

April: Da bare MÅ jeg fortelle det!!!!!!!!!

frida♥

Anbefalte innlegg

Tror dere ikke gamlemor er smelt på tjukken :-D

Nummer fire er på vei, det måtte bare bli sånn! Vi har jo grublet en stund, masse for og imot, men tilslutt ble "lage baby i januar" - slo jo selvfølgelig til med en gang, så da er vi igang her!

5 uker på vei, så det er jo et stykke igjen kan man si (!) men håper at formen skal holde seg bedre enn da jeg gikk med de andre (kvalm, kvalm, spy, kvalm osv) Jeg er en optimist! :-)

Camilla: er du her inne å snoker får du vel sjokk nå :-) ikke si det til noen, vi har lyst å holde det for oss selv litt til :-) Vi tenker på alt, derfor en liten fetter eller kusine til den lille i magen din :-))

Dette blir spennende,- går alt bra har vi en liten en til i begynnelsen av oktober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, gratulerer!!! Mange gode beskjeder i dag - to venninner som har vært på vellykkede UL i dag/går og nå deg! Håper du får noen nydelige 9 mnder (og tiden etterpå seff) fremover!

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg si er sprekt! Gratulerer så masse!!

Tenkte på deg i dag og lurte på hvor de var blitt av deg, men du har jo sittet hjemme å grublet du skjønner jeg.. hehe..

Håper du holder formen oppe da, med tre jenter fra før av, men de eldste er vel så store at de kan hjelpe til noe hvertfall.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, GRATULERER så mye!!! Så artig! Også så kjapp klaff da;) Var på apoteket selv i dag og kjøpte folat, så planlegginga er i gang;)

Så deg forresten forrige dagen tuslende forbi jobben.

Gratulerer igjen! Dette var morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!! ;) Så koselig!! Og så tøffe dere er som får så "mange" Jeg begynner å lure på hva jeg har begitt meg ut på som snart får nr to!!???

Lykke-lykke til framover!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!!! Håper du får ett fint svangerskap og at du ikke får noen plager!!

Gratulerer igjen!! :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spiren.

Så moro med nye gravide her inne. Kjekt å følge med dere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med spiren, Frida!!!! Kjempekoselige nyheter!

Litt av ei fruktbar bombe du er som bare blir gravid sånn på bestilling; )

Håper du slipper unna nevneverdig kvalme denne gangen og at mannen din steller litt pent med deg disse ukene fremover...trøtt og sliten blir du nok innimellom.

Mens vi snakker om spirer kan jeg jo røpe her at det var meg som skrev det anonyme gravid-innlegget for flere uker siden...

I slutten av forrige uke var jeg endelig ferdig med de hersens første 12 ukene, så nå kan jeg forhåpentligvis slappe av og nyte ventetiden frem til august; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! Det blir spennende du:O)

Håper du får et flott svangerskap!

klem fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle lykkeønskninger, det var koselig!

Det blir gøy etterhvert å fortelle det til familien, spesielt til jentene, de ønsker seg en lillebror. Lillesøster har de jo fått og oppdaget kan være ganske så plagsomt til tider, så nå har de lyst på noe nytt.:-) Det gjenstår å se om jeg og mannnen er i stand til å lage guttebaby - vi får se :-))

Det jeg gruer meg til er å si fra på jobben, det er jo ikke så lenge siden sist akkurat :-/

Vb-76 : Jeg (vi) har grublet mye ja...mye til oss å være iallefall...hehe..

Om ikke de største hjelper så mye til, så har de iallefall begynt å bli så store at de ordner mye selv og det hjelper jo.

Mammaen til lillegutt: Kjapp klaff yess - akkurat det har aldri vært et problem!!

Så du har sett meg....hvor jobber du, i byen?

Synne: to er enklere enn en!! Etterhvert har de hverandre å leke med og da slipper mamma og pappa og stå på hele tiden. Er man to er det alltid noen å leke med!

Hijo: Når det gjelder å være trøtt og sliten så er dette første dagen hvor jeg virkelig har merket graviditeten - såååå sigen utover ettermiddagen. Har jo full jobb og litt til så det er ikke så rart, men den værste trøttheten går jo over etter hvert! :-) Men du - Gratulerer selv, så gøy!Hvordan har formen vært disse 12 ukene?

Igjen takk alle sammen for koselige ord - det var veldig hyggelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå mye til frida og hijo, så gøy. Men frida jeg blir helt svett av tanken jeg, 4 barn! Jeg beundrer deg, eller dere blir det vel:-) Jeg har to jeg, og han eldste bor annenhver uke her og hos sin far, så vi kan vel si det sånn at vi har 1,5 barn, hehe. Men det syntes jeg er nok jeg, så vb-76, jeg forstår deg! Men nå skal det sies at eldstemann var fryktelig mye syk med utallige ørebetennelser og feber, og det har eline vært også. Nå har vi hatt 14 dager uten noen ting(rekord siden hun fylte 1), men nå er det på`n igjen... så det er nok hovedgrunnen til at det er full stopp i produksjonen her. For jeg elsker jo barn, jobber jo i en stor barnehage med 27 barn på vår avd. Så det har ingen ting med det å gjøre. Men så spiller økonomi også inn, her vi bor har vi ikke mulighet til å få kjøpt oss noe større enn 3 romsen vi har nå. Og tilslutt har jeg tenkt på å ta en utdannelse nå, så da er det helt uaktuelt!!

Men masse lykke til dere alle gravide mammaer i april klubben, hold oss oppdatert om alt som skjer:-) det vil jeg ha med meg, for i bunn og grunn er det jo ingen ting som er så fint å gå gravid og den spennende tiden man har foran seg(selv om man har masse plager).

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...