Gå til innhold

tror jeg må flytte inn her jeg:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

allt tyder på at jeg får ei februar prinsesse isteden for ei januar prinsesse:P hehe!

hvi hun ikke sånn heeelt plutselig kommer i dag eller i morgen..noe jeg tviler sterkt på...

jaja...skulle bare si hei jeg;)

Skrevet

velkommen er du =)

Skrevet

Velkommen! Er du langt over tiden? det er jo snart fullmåne så det er jo lov å håpe at noe skjer rundt den tiden!

Skrevet

takk takk:) jeg er 1 uke over termin i morgen:S og det er kjeedlig altså:( håper virkelig noe skjer snart!

Skrevet

Velkommen inn!! Håper du rekker innen januar er slutt... Synd det ikke kan bestilles tid...

Jeg har ul termin 22 febr, legem min sin beregning var 3 mars, så det er mulig jeg og rykker en mnd lenger ned - håper virkelig ikke det!!! Er VELDIG innstilt på term dato...

LYKKE til uansett Jan/Febr.

Skrevet

Hei,

Tror jeg kan si det samme. Er nå en dag over temin.. og i morgen er det 1. februar så alt tyder på at det blir en februarbaby. Har ingen tegn på at fødselen er nærstående heller.. så d kan bli spennende å se.

Skrevet

Dere er begge hjertelig velkommen. Dere har jo fortsatt en liten teoretisk mulighet i dag til å rekke januar, men februarbarn er vel ikke så galt det heller?

Skrevet

hehehe,jeg fikk rett=) altså riene startet i 19.00 tiden den 31 januar.. og tulla mi kom til verden kl 18.00 den 1 februar=) så da blei det februar baby alikevell=)

Skrevet

ikke noe galt i det altså=) er bare så gla hun endelig er ute=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...