Gå til innhold

er så lei meg nå...

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kommet hjem fra tidlig UL,og det ble gjort innvendig. så sier legen først at jeg er ca 10 uker iforhold til livmoren,men fosteret er bare 4uker+3dager, legen tror at barnet døde i uke fire mens alt det andre bare fortsatte å vokse...så nå må jeg bare vente en uke å se om den lille har vokst og om det er noe hjerte aktivitet....men mest sannsynlig en MA.....sukk...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8012871-er-s%C3%A5-lei-meg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

..ååå..

Nå ble jeg lei meg for deg..

Det var veldig trist å høre..

Å ikke vite helt sikkert er jo bare forferdelig!

Kan ikke annet enn å bare gi en virkelig god klem og håpe

sammen med deg at det fremdeles er en liten mulighet..

Klem..

uffa meg, så stusselig. Synes veldig synn på deg. det går jo an å håpe, men da blir det bare enda tøffere om det viser seg at det var en MA. Jeg vil i alle fall ønske deg lykke til og krysse fingrene for at du får babyen du ønsker deg innen et år i alle fall.....

:)

MA er en type abort der mor selv ikke har blødninger som følge av aborten.

barnet har da dødd i mors mage uten å bli støtt ut..

Fosteret må da fjerenes mekanisk ved utskrapning..

SA er den type spontanabort der mor begynner å blø og fosteret skilles ut av kroppen på denne måten. Noen må til utskrapning også etter SA dersom kroppen ikke har klart å 'rydde opp' selv..

takk til dere alle sammen...er så utrolig lei meg,for barnet er så ønsket,selv om det var et litt dårlig tidspunkt,men sånn kan det gå...er bare så dårlig,har alle svangerskaps plagene..men ingen blødning,ikke engang en antydning til det..men føler også at det er noe som ikke stemmer..har så mye "vondt" nede i livmoren..vet at det er vanlig,men det var ikke sånn før..livmoren bare strekker seg større for ingen..bare en ikke levedyktig spire...har det så vondt inni meg,og klarer å snakke med min mann om det,men greier ikke engang å gråte,for alt føles så vondt at jeg ikke engang greier å håpe at det skal gå bra..men uansett så går det bra til slutt,er bare så sliten av å gå rundt meg selv å av tankene i hodet...vil bare få det overstått NÅ! Men sånn er det bare,venting og atter venting....Håper det går bra med dere alle sammen her inne,å lykke til videre med graviditetene deres:)

Annonse

Blir så lei meg på dine vegne....Det er klart du har det vondt nå!Men du må bare ta den tiden du trenger for å komme over det.Bearbeiding av sorg kan ta lang tid, men det er nødvendig. Sikkert mange som har sagt det allerede, men det var sikkert en grunn til at det ikke gikk som du ønsket. Og når du en gang er klar for det, kan dere begynne å tenke på å forsøke igjen. Dere må ikke gi opp!

Lykke til videre!

Utrolig tøft få en sånn beskjed når en gleder seg til ultralyden og venter på å høre hjerte slå. Håper du og mannen din klarer dele sorgen, for du trenger en støtte som kan være der for deg i en tung tid.

Ønsker deg alt godt. Håper ventetiden ikke blir utholdelig.

Krysser fingrene for alt skal være bra med deg og den lille.

Heisann alle sammen!Nå kommer den triste nyheten jeg var så engstelig for å gi,på torsdag ringte de fra sykehuste og ga meg den triste beskjeden...barnet er ikke levedyktig,å jeg måtte til en utskapning på fredagen,det var helt forferdelig,men det var nok ikke meningen akkurat nå....Det går litt bedre nå...men vi skal prøve igjen om et lite år eller to...men nå skal vi bare ta vare på hverandre å ha det godt sammen!Lykke lykke til videre! Håper dere får en flott og kjærlig reise gjennom graviditeten,barsel tiden og sammen med deres mirakler;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...