Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg på dag 11. Er siste kuren min med Pergo. Blir jeg ikke gravid nå, vet jeg ikke hva som skjer.. Er vel enten lap eller prøverør som er neste skritt.

Skal til gyn på dag 24 for å se om jeg har hatt EL. Er første gangen jeg skal få sjeke

Er det flere her som går på Pergo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk litt fort i svingene da jeg lagret.

Skulle stå at det er første gangen jeg skal få sjekket om jeg har hatt EL av Pergoen, men jeg ble gravid etter første kuren (men mistet), så jeg vet iallefall at jeg har hatt EL tidligere...

Skrevet

Får håpe det er nå det klaffer for deg! :) Jeg har hatt fire kurer og fikk EL av to av dem. Venter på inseminering nå. Skal til forsamtale om et par uker, og sannsynligvis røntgen av egglederne etter hvert også. Jeg har hatt lap. Det er nok neste skritt for deg. De fleste blir jo gravide til slutt, så det er bare å holde ut!

Lykke til med siste kur! :o)

Skrevet

ja, jeg går på pergo. Er min 3. doble kur. Var inne til lap i desember, men de fant ingen ting. Så nå er det noen kurer til med pergo, mens vi venter på inseminering...

Og jeg har bare bestemt meg for at denne måneden skal det klaffe ;-)

Skrevet

Går på pergo denne mnd jeg også, fikk positiv EL-test idag, så da er det bare å hoppe i høyet. Skal inn til gynekologen neste mnd, så da skal vi snakke om prøverør. Kommer da til å søke om det, så jeg håper jo at det klaffer denne mnd. Dette blir 2 kuren med dobbel, og har egentlig 1 igjen, men vet ikke om jeg gidder å ta den. Sambo har dårlig kvalitet.

Lykke til da! :-)

Skrevet

Spennende da :-)) Er inseminering det samme som prøverør? Jeg er litt grønn på disse begrepene...

Håper du lykkes denne gangen :))

Lykke til til deg også!

Skrevet

Til "keepontrying". Hvor lenge må du vente fra du søker om inseminering til du får komme til? Jeg har på følelsen at jeg også må gjennom det for å få baby.

Hvem hadde trodd at det skulle være SÅ vanskelig å få det til...

Og til Loop25pp: Så heldig du er som har fått positiv EL-test! Testet du i morges? Jeg har hørt at det er best å teste mellom kl 17-21, men husker ikke helt hvorfor... Skal begynne å teste i kveld når jeg kommer hjem fra jobb. Er på dag 12 i dag, og vil ikke gå glipp av EL.

Hvilken dag er du på?

Samboeren min gruer seg til å ha sex på kommando i vel en uke fremover, men det får han bare finne seg i :-))

Jeg har også tenkt å spørre om jeg kan legge inn søknad til prøverør neste gang jeg skal til gyn. Er greit å ha den inne og heller avbestille hvis det skulle skje noe..

Lykke til begge to :-))

Skrevet

Elise 28:

Ja, jeg testet imorges, har også hørt at man skal teste på ettermiddagen. Er på dag 13 idag, så EL kommer vel ikke før imorgen. Har kjempevondt i sidene nå. Så da er det en runde i høyet etterpå. Sambo har spart opp soldatene sine i 10 dager nå, siden han har dårlig kvalitet. Hehe, ja, det trengs planlegging dette her, sambo må også ha sex på kommando.

Skal krysse fingrene mine for deg og håper du får EL du også! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...