Gå til innhold

Sjukmeldt, kiloa og formen ellers...

Anbefalte innlegg

Ej he no fått bekkenløsning og e sjukmeldt, e ikkje so veldig plaga enda, men kjente at det ikkje fungerte med dei tunge løfta på jobben.. E verst på kvleden.. E framme ej he smertene, e verst når ej skal snu mej i senga... Men ej klare og være oppe og fungere i det daglige, heldigvis.. For det e lenge igjen enda.. Og ej hekje lyst og bli sofagris.. Ej he nesten gått opp 10kg!!! Ej so hadde plana om max 15kg på heile svangerskapet, spørst kordan det går no.. hehe... Syns ej går opp ett kilo i veka ej no.. hjeeeelp... Kjeme til å bli en kval.. haha... He fått tendens til strekkmerke på puppane oxo.. =o( Elles so he ej det berre bra, kosa mej med sparka fra den lille, unntatt når han treff ribbebina da...

Dokke andre, he dokke det bra??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8012595-sjukmeldt-kiloa-og-formen-ellers/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det omtent sånn som du.... ;)) varker ein del i bekkenet , har litt problem med å gå men har vore til fysioterapaut og kjæresten har fått opplæring i taping. Har gått opp 12 kg...... har ikkje fått strekkmerker;)) Skal ikkje klage på noke, har det bra.gladar meg veldig til april :))

Lykke til ;)

Her jobber jeg 50% nå, 50% sykemeldt pga. kynnere og bekkenløsning. Veier nå 4 kg mer enn jeg veide da jeg fødte førstemann, så her har kiloene rent på gitt...

Har nå gått opp 12 kg, og veier 16 kg mer enn "matchvekt" eller trivselsvekt eller hva jeg skal kalle det. Får satse på å amme lenge og gå lange turer sånn at kiloene forsvinner igjen...

50 % sykmeldt pga bekkenløsning og stress på jobb. Gleder meg veldig til april!!! Men det blir nok kanskje nærmere mai for meg...

Barnevognen er på plass (minus understellet, det hadde de ikke inne!) og er klar som bare det.

Mye kvalm, sliten og litt i tåka.... Kiloene snakker vi ikke om!!

Annonse

Er også sykemeldt. Har konstant vondt i ryggen, magen og ned høyrefoten. Ellers så står jeg på flyttefot, og gleder meg bare til det hele er ferdig så jeg kan slappe av. har ikke fått noen strekkmerker enda...ihvertfall ikke innenfor mitt synsfelt (det begynner jo å bli begrenset av en gedigen kul på magen som bare vokser og vokser).

Jeg har lagt på meg aaaaalt for mye, og greier desverre ikke trene for å begrense vektøkingen heller desverre. Klarer knapt komme meg opp av soffan for å gå på do.... La på meg to kilo fra tirsdag forrige uke og til i dag! Skrekk å gru. Er nå 9 KILO!!!! :S GRØSS!

Ellers så er jeg på tross av at det gjør vondt uendelig glad for hver lille bevegelse jeg kjenner i magen min. Jeg kan ikke tro at om under tre måneder kan jeg sitte med en nyedlig liten guttebaby i armene mine. Vi er så heldige som får oppleve dette! :) Nå skal jeg tisse for ørtende gang i dag. :)

Er 100 % sjukmeldt pga bekkenløsning. Har en del smerter og plager i den forbindelse, men så lenge jeg klarer å få slappa av med jevne perioder går det stort sett greit. Men merker også at kroppen begynner å bli stor og tung! Hadde lagt på meg 14 kg på forrige kontroll for 3 uker siden, og fikk beskjed om at jeg bare skulle legge på meg en halv kg i uka resten av svangerskapet. Tviler på at jeg har greid det...

Ellers koser jeg meg med masse liv i magen:) Deilig å kjenne det lille vidunderet bevege seg rundt, og gleder meg masse til å kunne holde h*n i armene om ca 9 uker!

Skal ikke klage, bærer jo på et under og en skatt :)

Hei

Er i min 31 uke. Har gått opp 5 kilo og er 20% sykemeldt. Men sliter med skuldre og nakke så har fått knekt opp denne uka og det hjelper. Ellers svinger formen veldig. Enkelte dager masse energi til å gjøre alt mulig. Andre dager bare rett under dyna og slappe av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...