Silker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Noen av dere som har tenkt til å føde med musikk? Evnt. forslag til musikk med litt "trøkk" i?
Oi ..! Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Blir ikke musikk med særlig trøkk her, men jeg tar med gitaren til samboeren. Hvis ting tar tid og jeg trenger trøst, er han nok pent nødt til å hente gitaren i bilen og spille noe rolig for meg...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Mark Knopfler og Dire Straits................... Bare helt rått.................
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Kommer nok til å ta med musikk hvertfall - så får humøret se om det blir noe med trøkk i eller noe rolig... Dilla på Lill Lindfors jeg da... eller hun Kristel Alsos ( riktig navn? ) Plukker nok med litt forskjellige cd'er
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 tenke vel kanskje ikke så mye på musikk når man ligger der og brøler....hihi, men kari bremnes kanskje?
lettereforvirra Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 sist hadde jeg Katie Meluaha og og Kari Bræmnes juleplate:) Denne gangen tror jeg det blir litt Norah Jones og litt annen snacks -jeg må ha noe avlappende. Kanskje Cat Stevens hvis jeg er i det lystige hjørnet:) Den samme juleplata til Kari Bræmnes tok vi frem i fjor jul da jenta våres var litt over året og fikk skikkelig gode minner fra fødselen.
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Dette er noe av musikken jeg har med meg: The best of U2 Matrix sound track Katie Mehlua Hybrid theory - Linkin Park The best of Era The best of Aritha Franklin Noe av det er forholdsvis rolig musikk og annet mer rocka...vet liksom ikke helt hva som kommer til å passe best ettersom jeg ikke har født før
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 By request; Salt n Pepa; Push it ;-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 31. januar 2007 #9 Skrevet 31. januar 2007 hehe....skulle likt å sett uttrykket til jordmor om man satte på den under pressveene lol
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 31. januar 2007 #10 Skrevet 31. januar 2007 Tror mine primalbrøl hadde overdøvet selv et 20 manns orkester inne på føden... Håper å ikke skrike slik denne gangen...
singingintherain Skrevet 31. januar 2007 #11 Skrevet 31. januar 2007 Jeg skal ha med goldbergvariasjonene av Bach, og evt. annen musikk av Bach og annet noe rolig klassisk, kanskje Eva Cassidy og. Musikk av Bach skal visstnok ha en smertedempende effekt på ca 26%, så det har jeg tenkt å teste ut om stemmer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå