-Mariposa- Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Etter en teit krangel/diskusjon har jeg ikke prata med kjæresten min i hele dag. det er alltid så vanskelig å komme hjem hvis vi har krangla. han sitter vel på sofaen med hundeøynene sine (han har skikkelig triste Sad Sam øyne noen ganger). Det er sjelden han har noen løsning å komme med, og så ender med at jeg sier at: vi får vente og se hva som skjer. ta tida til hjelp, vente et års tid osv. drar hjemover kl 18. gruer meg litt kjenner jeg...
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Kjenner til den også... Har kranglet litt med sambo dag selv... Idag tidlig... Uff kjenner jeg blir mer og mer irretert...=o( Og han later som ingenting... *trøsteklemme*
tuppa prøvd lenge Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 arrgg!!når de later som ingen ting da blir jeg rett og slett forbanna....blir skikkelig lei meg av å krangle jeg også...og jeg klarer ikke å legge krangelen til side så jeg må få snakket ut om det slik at vi blir venner igjen, så jeg har ikke noe problem med å ta opp krangelen igjen dagen etter på...bare gleder meg til å ta opp temaet igjen slik at vi får det ut av verden....men jeg forstår deres frustrasjon for det er ikke akkurat gøy å krangle...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Uff, skjønner deg veldig godt! Hvordan gikk det?
-Mariposa- Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2007 svarte akkurat på hvordan det gikk i en ny tråd:) artig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå