Gå til innhold

gruer meg til å dra hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en teit krangel/diskusjon har jeg ikke prata med kjæresten min i hele dag. det er alltid så vanskelig å komme hjem hvis vi har krangla. han sitter vel på sofaen med hundeøynene sine (han har skikkelig triste Sad Sam øyne noen ganger). Det er sjelden han har noen løsning å komme med, og så ender med at jeg sier at: vi får vente og se hva som skjer. ta tida til hjelp, vente et års tid osv.

drar hjemover kl 18. gruer meg litt kjenner jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til den også... Har kranglet litt med sambo dag selv... Idag tidlig... Uff kjenner jeg blir mer og mer irretert...=o( Og han later som ingenting...

*trøsteklemme*

Skrevet

arrgg!!når de later som ingen ting da blir jeg rett og slett forbanna....blir skikkelig lei meg av å krangle jeg også...og jeg klarer ikke å legge krangelen til side så jeg må få snakket ut om det slik at vi blir venner igjen, så jeg har ikke noe problem med å ta opp krangelen igjen dagen etter på...bare gleder meg til å ta opp temaet igjen slik at vi får det ut av verden....men jeg forstår deres frustrasjon for det er ikke akkurat gøy å krangle...

Skrevet

Uff, skjønner deg veldig godt! Hvordan gikk det?

Skrevet

svarte akkurat på hvordan det gikk i en ny tråd:)

artig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...