Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Mener jeg har lest et sted at man helst skal unngå å gå på kino når man er gravid. Fordi det er så høy lyd.. Noen som vet noe om det?
doble Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Babyen hører jo, så høye lyder er nok skremmende. Husker jeg så Harry Potter på kino, sist jeg gikk gravid, og jeg la jakka over magen min for Jenta mi sparket veldig mye da...Hun ble nok litt redd ja:( Fikk såå dårlig samvittighet. Men tror nok ikke de blir skadet for livet av det da;) Men kan jo være greit å unngå skrekkfilmer ol hvis man blir redd av sånt selv;)
Regnbuemor til 2 Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Da jeg gikk gravid sist var jeg på metallica konsert da jeg var ca 20-22 uker. Jeg forhørte meg med både JM og lege først, og de sa at det ikke skulle ha noenting å si. Hun sprella veldig inni der, men det gjorde hun igrunn til vanlig også.....
benedicte&smiley Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 hysterisk synes jeg... ikke for å være slem...
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Jeg så Ringenes herre når jeg var gravid sist..den varer jo en stund, men har et sunt friskt barn i dag allikevel;) Er nok ikke mange skarpe lyder som når barnet i fostervannet sitt.. Var på konsert også da var jeg høygravid og det sparket som bare det inni der...tror faktisk hun danset,jeg:)
Chiabatta Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Jeg så Ringenes Herre sist jeg var gravid, og da ble det spetakkel inni magen! Skal ikke se skummel film hvis jeg skal på kino nå. Men tror ikke selve lydnivået plager babyen. Det er nok heller det at mor blir anspent. Går for komedie neste gang:-)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Jeg så the grudge 2 for en stund siden, og det var litt voldsomt tror jeg. Jeg var jo så redd at jeg spente samtlige muskler i kroppen hele tiden. (jeg blir helt ufattelig redd av skrekkfilmer da... ) og jeg er nesten glad for at det var før jeg begynte å kjenne noe til ungen, for jeg tror ikke den hadde særlig hyggelige reaksjoner da... Men det er da vel ikke noe i veien med å gå på kino hvis man styrer unna de aller værste skrekkfilmene. Lydene ungen hører er jo ganske dempede der inne, og litt tåler de jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå