Gå til innhold

er det flere ennmeg som..


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

går i pysj, joggedress uten og ha stelt seg og dusjet når sambo kommer hjem fra jobb??

 

sitter i skrivende stund i pysjen.. deilig og ikke stresse.. hehe har ikke gjort noe fornuftig i dag egentlig bare kokt flaskene til jonathan og stelt han.. hehe får vel starte med middagen tenker jeg... så får jeg hoppe i dusjen når sambo kommer hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg går alltid i joggebukse hjemme jeg.. dusjet før jeg la meg i går.. har nok heller ikke gjort noe fornuftig i dag men.. ikke får jeg laget middag før noen kommer hjem med noe og lage av.. og jeg har bare 2 unger i dag.. burde jo ha vært super effektiv... men orker ikke.. he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så ekstremt lykkelig for å ha fått energien tilbake så jeg kommer meg ut stort sett hver dag på dagen, men må likevel gå mye i joggebukse.. har ikke akkurat så mange klær som passer og nekter å kjøpe noe nytt før kiloene renner vekk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går stort sett i joggebukse hjemme, men steller meg ja....

Vil jo føle meg vel selv+ at sambo hadde vel blitt lei av å se ei ustelt ei hver dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEPP, kan skrive under på det ja:)) Får ikke tid til noe på dagtid lenger.

Dessuten passer ikke de gamle buksene mine meg enda, da bekkenet mitt ikke er"trekkt"seg inn enda. Og mamma buksene min heiv jeg dagen etter jeg kom hjem fra sykehuset. Drittlei dem,hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, klokken er hvertfall 12 får jeg får tid til å stelle meg som regel hvertfall... Går i ett før det! Får ikke gjort mer enn det aller nødvendigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dusje og stelle meg ellers føler jeg meg skikkelig ekkelt og litt trist. Har også kjøpt meg noen nye bukser da jeg ikke så spesielt sprek ut i utgåtte gravidbukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan gå langt utpå dagen før jeg får gjort noe her også ;) men nå er det litt lettere som lillegutt vil sitte i vippestolen, da sitter han der og koser seg så jeg får stelt meg :-) men gidder ikke sminke meg om vi bare skal være hjemme jeg da ;)

men helt ennig med du- jeg orker ikke stresse om dagen nei ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg steller meg og er supereffektiv hver dag jeg...rydder, vasker klær, vasker hus, lager middag osv. i tillegg til å ta meg av lillemann som er en måned gammel. Jeg føler meg mye bedre hvis jeg kommer meg opp av sofaen og får på meg noen ordentlige klær, dessuten hadde jeg gått på veggen hvis jeg ikke skulle gjort noe om dagene annet enn å passe babyen. Jeg tror ikke hverdagen hadde gått rundt dersom jeg ikke hadde gjort annet enn å dasse rundt i joggebukse hele dagen - men nå har jeg to småtasser fra før ( 3 år og 5 1/2 år), og en mann som jobber mer enn fulltid, så det sier sekg selv at dagene er rimelig hektiske. Mener å huske at jeg var langt mindre effektiv når jeg bare hadde ett barn å passe på, paradoksalt nok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...