Gjest Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Hei sukkertopp=0) "så" deg på ammesiden,lenge siden sist..hvordan har dere det ? Her går dagene unna,lillesnuppa er blid og fornøyd. Har funnet ut at hun er en urban sjel,elsker å gå på cafè, sitter bare og ser rundt seg. På lørdag møtte jeg noen veninner og hun satt i ro i 2 1/2 time, bare så og så...hehe...Men vi gjør jo andre tinge enn å gå på cafe da!! Ja ja i dag var vi faktisk på bakeri, møtte en veninne som har termin i april, gleder meg sånn! Ellers har jeg begynt på kostholdsveiledning, greide og hoppe på en sånn vekt som måler fettprosent.....hmm....fant ut at noe må gjøres ;-) Det går faktisk veldig greit, har ikke søthungeren som jeg er vant til. Spiser mye mer på dagtid (fordelt over flere måltid) og da er ikke søtsuget der om kvelden. Enkelt og genialt! Håper som sagt alt stpr bra til =0)
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Ja ja så får jeg skrvle med meg selv da;-) Hallo!!!!!!! hvor er du? pga. sterk forkjølelse er jeg bare hjemme om dagen og kjeder meg ! hihi masete er jeg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå